logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۵۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان در گفت‌و‌گو با موج‌رسا؛

طرح ترافیک نوروزی پلیس از اواخر اسفند ماه در زنجان اجرا می‌شود/ افزایش 25 درصدی تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در زنجان

طرح-ترافیک-نوروزی-پلیس-از-اواخر-اسفند-ماه-در-زنجان-اجرا-می‌شود-افزایش-25-درصدی-تصادفات-جاده‌ای-منجر-به-فوت-در-زنجان
جانشین پلیس راه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح ترافیک نوروزی پلیس از اواخر اسفند ماه در زنجان، گفت: نیروهای پلیس راه برای اجرای طرح ترافیک نوروزی آمادگی کامل دارند.

مهدی میناخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح ترافیک نوروزی سال 1401، اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس راه طبق سنوات گذشته از 26 و 25 اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به واکسیناسیون‌های انجام شده احتمال کاهش محدودیت‌های کرونایی وجود دارد، ابراز کرد: پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش بی‌رویه مسافرت‌ها و تردد در محور‌های مواصلاتی استان نسبت به دوسال گذشته باشیم.

جانشین پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه هماهنگی‌ها با سایر ارگان‌های دخیل در امر ترافیک در حال انجام است، تصریح کرد: نیروی‌های پلیس راه به صورت ویژه برای کنترل تخلفات رانندگی جهت پیشگیری از تصادفات جاده‌ای در زمان اجرای طرح نورزی در آماده باش خواهند بود.

میناخانی با اشاره به آمار تصادفات جاده‌ای در ده ماه نخست سال، ادامه داد: تصادفات جاده‌ای منجر به فوت 25 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 1399 افزایش داشته است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام پزشکی قانونی با افزایش 25 درصدی فوت ناشی از تصادفات جاده‌ای آمار فوت شدگان از 190 نفر در ده ماهه نخست سال قبل به 237 نفر در سال 1400 افزایش یافته است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر