logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۵۵۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق بارز فرد انقلابی بود

سردار-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی،-مصداق-بارز-فرد-انقلابی-بود
رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان با بیان اینکه انقلابی یعنی شخصیت، خانواده و آبرو در خدمت انقلاب و اسلام باشد گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق بارز فرد انقلابی بود.

جلیل محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در پاسخ به اینکه تعریف جنابعالی از شحصیت انقلابی چیست، اظهار داشت: انقلابی به معنا و تعریف اصیل یعنی شخصی که تمام وجودش را فدای اسلام بداند.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه حفظ جمهوری اسلامی از حفظ جان یک شخص حتی امام عصر(عج) واجبتر است، خاطرنشان کرد: شاید این فرمایش، مورد سوال بسیاری از افراد بود اما امام راحل با این فرمایش خود به حرکت امام حسین(ع) در قیام عاشورا تاسی می‌کنند.

محمدی با بیان اینکه سیدالشهدا(ع) فدا شدند برای اینکه دین اسلام زنده بماند، افزود: منظور امام خمینی(ره) نیز انقلاب اسلامی است یعنی می‌فرمایند امام زمان(عج) هم جان‌شان را فدای اسلام می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان زنجان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این فرمایش حضرت امام خمینی(ره) را تعبیر کرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلابی، شخصی است که تمام وجودش را فدای اسلام می‌کند، اظهار داشت: انقلابی یعنی شخصیت، خانواده و آبرو در خدمت انقلاب و اسلام باشد.

محمدی تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مصداق بارز یک شخصیت انقلابی بود که تمام منش خود را در راه انقلاب و اسلام، فدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع اگر بخواهیم یک تعریف کامل از انقلابیگری داشته باشیم، سردار شهید سلیمانی، شاخصه یک انقلابی به تمام معنا است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر