logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۵۴۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

2 هزار زائر به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند/ بیش از 2 میلیون بازدید از راهیان‌نور مجازی دانش‌آموزی

2-هزار-زائر-به-اردوی-راهیان-نور-اعزام-می‌شوند-بیش-از-2-میلیون-بازدید-از-راهیان‌نور-مجازی-دانش‌آموزی
مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای اعزام زائران به اردوی راهیان‌نور، گفت: 2 هزار زائر به اردوی راهیان‌نور اعزام می شوند.

حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه برگزاری اردوی زیارتی راهیان‌نور بستگی به شرایط کرونایی دارد، اظهار کرد: ستاد پیشگیری از کرونا هر دستورالعملی که برای برنامه‌های جمعی اعلام کرده است در اردوهای راهیان‌نور به‌صورت دقیق و کامل و بدن هیچ کم‌وکاستی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اتمام بازه زمانی اجرای اردو راهیان‌نور دانش آموزی، ابراز کرد: اردوهای راهیان‌نور دانشجویی از 15 اسفند تا 25 اسفند برگزار می‌شود.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در اردوهای راهیان‌نور با رعایت 50 درصد ظرفیت اتوبوس‌ها اعزام صورت می‌گیرد، تصریح کرد: رعایت 50 درصدی ظرفیت خوابگاه‌ها حتماً اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی انجام شده است، عنوان کرد: در صورت افزایش بیماری کرونا احتمال لغو اردوهای راهیان‌نور وجود دارد.

حیدری با بیان اینکه از 25 اسفند تا 10 فروردین راهیان نور عمومی برگزار می‌شود، ادامه داد: راهیان‌نور خانوادگی هرساله برگزار می‌شود و امسال هم راهیان‌نور خانوادگی در حدی که فضا و ظرفیت خوابگاهی اجازه دهد، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای حضور 2 هزار زائر در اردوهای راهیان‌نور انجام شده است، افزود: برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام 500 زائر در اردو راهیان‌نور دانشجویی و یک هزار و 500 نفر در راهیان نور عمومی انجام شده است.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزار اردوی راهیان‌نور مجازی برای دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیون و 700 بازدید از 4 یادمان در راهیان‌نور دانش‌آموزی توسط دانش‌آموزان انجام شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر