logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۵۴۷۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مهلت ارسال آثار به جشنواره توفیق تا 12 اسفند تمدید شد/ برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ایام شعبانیه و نوروز

مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-توفیق-تا-12-اسفند-تمدید-شد-برنامه‌ریزی-برای-برگزاری-برنامه‌های-فرهنگی-در-ایام-شعبانیه-و-نوروز
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره توفیق تا سوم اسفند بود که این زمان تا پنج‌شنبه 12 اسفند، تمدید شد.

غلامرضا نظری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دومین دوره جشنواره توفیق در اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا سوم اسفند بود، خاطرنشان کرد: این زمان تا پنج‌شنبه هفته آینده (12 اسفند) تمدید شد.

نظری با بیان اینکه جشنواره توفیق در 8 بخش مختلف برگزار می‌شود، افزود: مسابقه انشا با موضوعات 1- اگر من شهردار بودم... و 2- شهر من زنجان ... ، مسابقه خط تحریری، گزارش خبری مکتوب یا تصویری، مستند خبری و عکس خبری با عنوان «زنجان در آینه رسانه‌ها» ، مسابقه روزنامه دیواری با موضوعات «دهه فجر، انقلاب اسلامی و شَهرم زنجان» (شرکت با گروه خانوادگی حائز امتیاز بیشتری خواهد بود)، مسابقه سفره‌آرایی (تصویر از سفره ساده با متن توفیق 2)، مسابقه عکس موبایلی با موضوع «دهه فجر، جام پرچم، راهپیمایی 22 بهمن و آزاد» ، مسابقه کاردستی از مواد دورریختنی و مسابقه نقاشی با موضوع «شَهرت را نقاشی کن» بخش‌های این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: 2 مسابقه انشا و خط تحریری برای 2 رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره توفیق در سال 1399 اظهار داشت: دوره اول به مناسبت گرامیداشت اولین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود و امسال نیز دومین دوره به مناسبت ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

نظری در خصوص زمان اختتامیه جشنواره توفیق خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که مراسم اختتامیه همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار و نتایج جشنواره نیز اعلام شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در خصوص برنامه‌های این سازمان در ایام شعبانیه و نوروز 1401 گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم که برنامه‌های این ایام از 26 اسفند (شب نیمه شعبان) آغاز و تا چند روز بعد از عید نوروز ادامه داشته باشد.

وی ابراز کرد: در حال تدوین و تجمیع برنامه‌ها هستیم که برنامه‌ها در هفته آتی نهایی می‌شود.

نظری با بیان اینکه اختتامیه جشنواره توفیق، بخشی از برنامه‌های ماه شعبان است، خاطرنشان کرد: با برخی هیئات مذهبی در حال هماهنگی برای برگزاری جشن مشترک هستیم و برنامه‌های دیگری نیز خواهد بود که متعاقباً اعلام می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر