logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۵۴۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان خبرداد

راه‌اندازی دوباره پرواز زنجان_ مشهد از ۱۵ اسفند ماه امسال

راه‌اندازی-دوباره-پرواز-زنجان--مشهد-از-۱۵-اسفند-ماه-امسال
استاندار زنجان گفت: با هماهنگی‌های لازم پرواز زنجان_ مشهد از ۱۵ اسفند ماه دوباره راه اندازی می‌شود.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فرودکاه یک پتانسیلی برای استان است، اظهار کرد: از اولین روزی که آمدیم برای استفاده از این پتانسیل انرژی گذاشته ایم تا مشکل فرودگاه را به صورت پایدار حل کنیم تا بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه یک راه حل کوتاه مدت برای حل مسئله فرودگاه پیدا کرده‌ایم، ابراز کرد: این راه‌حل تا حدودی مشکلات گذشته را حل کرده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هواپیماهایی که در گذشته از آن در استان استفاده میشده هواپیماهای پهن پیکر بودند و تعداد مسافران زیادی نیاز بود و این امر نیاز به سرمایه زیادی داشت، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده  به جای هواپیما های پهن پیکر درخواست یک هواپیما ۵۰ نفره کردیم تا بتوانیم سرویس بین زنجان مشهد را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای آغاز پروازها از ۱۵ اسفند ماه، عنوان کرد: اگر مردم از پرواز ها استقبال کنند برنامه برای نوروز ۱۴۰۱ نیز پیش بینی می‌شود.

افشارچی با بیان اینکه راه حل اساسی این نیست  ما به دنبال سرمایه گذار هستیم که یک هواپیما برای استان تهیه کنیم، ادامه داد: با چند سرمایه گذار در این راستا صحبت شده است که امیدواریم بتوانیم در سال آینده روش پایداری برای حل مسئله حمل و نقل مسافری و باری از فرودگاه پیدا کنیم تا بتوانیم مقاصد مختلفی را تجربه کنیم.

وی با بیان اینکه این مشکل باید ریشه ای حل شود و سرمایه گذار ورود پیدا کند و تنوع مقصد داشته باشیم، افزود: این امر دور از دسترس نیست و بایدانجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه به دنبال این هستیم که هواپیمای کوچک با بدنه کوچکتر  تامین کنیم و این قابل وصول است  و چیزی نیست که استان ظرفیت چنین پرواز هایی را نداشته باشد، خاطر نشان کرد: سیاست کشور این است که هواپیمای کوچک خریداری شود سازمان هواپیمایی نیز به این سمت و سو حرکت می‌کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر