logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۵۴۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در جلسه شورای مسکن مطرح شد

برنامه‌ریزی‌ها برای ارائه خدمات بهتر در پروژه های مسکن انجام شود/ اعلام اولویت‌ برای انتخاب متقاضیان جدید

برنامه‌ریزی‌ها-برای-ارائه-خدمات-بهتر-در-پروژه-های-مسکن-انجام-شود-اعلام-اولویت‌-برای-انتخاب-متقاضیان-جدید
چهارمین جلسه شورای مسکن ظهر امروز برگزار و موضوعات مختلفی مانند اولویت‌های متقاضیان مسکن، تعداد متقاضیان، تعداد افراد واجد شرایط و... در این جلسه مطرح شد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای مسکن با اشاره به پراکندگی محل های پروژه های مسکن، اظهار کرد: در این پروژه ها برای این که شهرداری ها متولی این مناطق را برعهده بگیرند باید دقیق تر بررسی شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید به نحوی کار کنیم که تمامی دستگاه های خدمات رسانی و سرویس دهنده در این مناطق بتوانند به خوبی خدمات دهند، خاطر نشان کرد: در این پروژه ها باید به نحوی کار کرد تا این واحد های مسکونی جای خوبی برای زندگی باشد نه صرفا یک چهار دیواری.
مسعود بیات منش در ادامه این جلسه با بیان اینکه به استان زنجان ابلاغ شده پروژه های مسکن مخصوص دوسال را یک جا شروع کنیم، اظهار کرد: در طول چهار سال باید بیش از ۳۸ هزار واحد مسکونی در زنجان ساخته شود.
وی با بیان اینکه حدود ۲۰ هزار واحد را باید در دو سال اول بسازیم و متقاضیان بیش از ۱۵ هزار واحد مشخص شده‌اند، تصریح کرد: باقی واحدهای مسکونی را باید دوباره از بین متقاضیان بر اساس اولویت‌ها مشخص کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تا به امروز ۵۶ هزار نفر متقاضی مسکن در زنجان وجود دارد، ابراز کرد: ۱۹ هزار نفر مجرد متقاضی مسکن هستند.
وی با بیان اینکه ۷۰ درصد متقاضیان واجد شرایط هستند، عنوان کرد: سامانه استعلام مالکیت مشکلاتی دارد که پیگیر هستیم مشکل این سامانه به زودی رفع شود.
بیات منش با بیان اینکه برای انتخاب متقاضیان واحدهای باقی مانده از تعهد دو سال اول مسکن اولویت هایی مانند سن، تاهل و تعداد عائله‌مندی مد نظر قرار میگیرد، ادامه داد: ثبت اسناد برای هر استعلام ۵۵ هزار تومان هزینه دریافت می‌کند.
وی با بیان سایت مهر آرا سومین سایت راه و شهرسازی خواهد بود، افزود: ۱۵ هزار واحد را توانسته ایم به مرحله عقد قرارداد برسانیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر