logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۵۴۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

خبرنگار فقید زنجانی در خانه ابدی آرام گرفت

خبرنگار-فقید-زنجانی-در-خانه-ابدی-آرام-گرفت
پیکر مرحومه ملکناز نجفی (خبرنگار فقید پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا) ظهر امروز تشییع و در خانه ابدی در قطعه ایثارگران بهشت زهرا(س) زنجان آرام گرفت.

به گزارش موج رسا; پیکر مرحومه ملکناز نجفی، خبرنگار فقید پایگاه خبری– تحلیلی موج رسا، ظهر امروز با حضور همکاران رسانه‌ای، دوستداران و بستگان ایشان در بهشت زهرا(س) زنجان تشییع و در قطعه ایثارگران، آرام گرفت.

نماز میت به امامت حجت‌الاسلام حسن بیگدلی (مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی«عج» استان زنجان) بر پیکر این خبرنگار فقد، اقامه شد.

علاوه بر حجت‌الاسلام بیگدلی، سردار ابوالفضل طهماسبی(جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی«عج» استان)، مدیرکل و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اصحاب رسانه استان و جمعی از مدیران در مراسم تشییع پیکر مرحومه ملکناز نجفی حضور داشتند که پیکر وی پس از اقامه نماز میت و مرثیه‌سرایی مادحین اهل بیت(ع) در خانه ابدی آرام گرفت.

ملکناز نجفی (خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی موج رسا) به علت خونریزی مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود که بامداد جمعه (29 بهمن) به دیار باقی شتافت.

اعضای این خبرنگار زنجانی به بیماران نیازمند اهدا شد و با زندگی دوباره بخشیدن به 3 بیمار نیازمند، ایثار اجتماعی را به معنای واقعی به منصه ظهور گذاشت.

ملکناز نجفی از سال 1390 به عنوان مدیرمسئول و مدتی نیز به عنوان خبرنگار و سردبیر در پایگاه خبری– تحلیلی موج رسا فعالیت داشت.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر