logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد

استقرار 70 واحد گشتی در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ ترافیک در محورهای مواصلاتی زنجان نیمه سنگین است

استقرار-70-واحد-گشتی-در-محورهای-مواصلاتی-استان-زنجان-ترافیک-در-محورهای-مواصلاتی-زنجان-نیمه-سنگین-است

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به آغاز تعطیلات و افزایش تردد در محورها گفت: از امروز 70 واحد گشتی پلیس راه در محورهای استان زنجان مستقر هستند.

علی اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای استان زنجان نیمه سنگین است.

وی با اشاره به اینکه از فردا به دلیل تعطیلات دو روزه و آغاز تعطیلات تابستانی تردد در محورهای استان زنجان افزایش می‌یابد تصریح کرد: در حال حاضر تردد در محورهای استان زنجان بدون هیچ مشکلی جریان دارد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به استقرار واحد‌های گشتی پلیس راه در محورهای استان زنجان به ویژه محورهای پرتردد افزود: این گشت‌ها در محورهای استان زنجان استقرار می‌یابد و تردد در محورهای را کنترل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خستگی و خواب آلودگی، سبقت غیر مجاز و بی‌توجهی به جلو از شایعترین عواملی در ایجاد حوادث رانندگی هستند ابراز کرد: بیشتر عامل حوادث جاده‌ای در زنجان همین عوامل هستند.

شیرمحمدی خاطر نشان کرد: باید رانندگان به فرهنگ رانندگی توجه داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر در محورها نباشیم.

وی از همه رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان زنجان خواست، از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز کنند و کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.141.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان افزود: رانندگان در شب از رانندگی خود داری کنند چرا که دید بسیار کم می شود واز رانندگی بین خطوط و سبقت و انحراف به چپ جلوگیری کنند.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر