logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۵۴۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

لزوم حمایت از تولید داخلی/ دشمن همواره با رویکرد جنگ اقتصادی پیش آمده است

لزوم-حمایت-از-تولید-داخلی-دشمن-همواره-با-رویکرد-جنگ-اقتصادی-پیش-آمده-است
امام جمعه زنجان با تاکید بر حمایت از تولید داخلی گفت: باید به توان داخلی نگاه کنیم و از تولید ملی حمایت کنیم.

به گزارش موج رسا; آیت اله علی خاتمی امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه با بیان اینکه هرکس می خواهد در ماه مهمانی خدا  آن طور که شایسته است مهمان خدا باشد باید از ماه رجب شروع کند، اظهار کرد: پیامبر اسلام می فرمایند: بهترین عبادت در ماه مبارک رجب ذکر لااله‌الله است.

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام می فرمایند: ماه رجب ماه استغفار است، ابراز کرد: همچنین پیامبر(ص) می فرمودند: من روزانه ۷۰ مرتبه استغفار می‌کنم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام صادق (ع) می‌فرمایند: مرض شما گناه است و داروی این بیماری استغفار است، عنوان کرد: امام صادق (ع) می‌فرمایند: کامل ترین دعا و جامع ترین دعا استغفار است.

آیت الله خاتمی با اشاره به وفات شهادت گونه حضرت زینب (س) ادامه داد: ماندگاری ۱۴۰۰ ساله اسلام به برکت خون امام حسین(ع) است.

وی با بیان اینکه پاسداری از منطق امام حسین(ع) و شهدای کربلا نبود، کربلا در کربلا می‌ماند، افزود: در آن زمان دشمن به دنبال این بود که با تبلیغات منفی امام حسین(ع) را خارج شده از دین نشان دهند، اما سخنرانی زینب کبری (س) خفتگان را بیدار کرد.

امام جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه در ۲۹ بهمن سال ۹۲ رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی را در ۲۴ بند ابلاغ کرد، تصریح کرد: بعد از این امر شعار های سال رنگ و بوی اقتصاد مقاومتی به خود گرفت.

آیت الله خاتمی با اینکه امروز بزرگترین جهاد،  جهاد اقتصادی است، عنوان کرد: امروز جنگ دشمن یک جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اينکه باید به توان داخلی نگاه کنیم و از تولید ملی حمایت کنیم گفت: من ۴۲ سال قبل در تبریز گفتم که قیام مردم تبریز انقلاب را ده سال جلو انداخت و ۲۹ بهمن روز درخشش مردم تبریز در انقلاب است.

خاتمی با بیان اینکه مردم زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند، افزود: مردم باید به منظور حفظ سلامت جامعه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی با اشاره به کودتای سیاه ۳ اسفند انگلیس، ابراز کرد: جنایتی که انگلیسی ها کرده اند را تاریخ فراموش نخواهد کرد.

آیت اله خاتمی  با اشاره به تصرف ایران توسط متفقین در جنگ جهانی دوم، تصریح کرد: ۴۰درصد مردم در جنگ جهانی دوم به دلیل قحطی و بیماری مردند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر