logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۵۴۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان مطرح شد؛

مشارکت 30 میلیون تومانی شهرداری در همایش ابعاد حقوقی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی/ ارجاع 2 لایحه برون‌سپاری به کمیسیون‌های مربوطه

مشارکت-30-میلیون-تومانی-شهرداری-در-همایش-ابعاد-حقوقی-ترور-شهید-حاج-قاسم-سلیمانی-ارجاع-2-لایحه-برون‌سپاری-به-کمیسیون‌های-مربوطه
معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان گفت: جایگاه‌های سوخت طبیعی با طی فرآیندهای مخصوص و به شرکت‌های معتبر و مجاز، برون‌سپاری می‌شوند.

به گزارش موج رسا; علامحسن احمدی امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: مدیریت جایگاه‌های سوخت طبیعی CNG جزء تکالیف و ماموریت‌های شهرداری نیست اما دولت در مقطعی برای مدیریت مصرف بنزین، جایگاه‌های CNG به عنوان سوخت پاک را در اختیار شهروندان قرار داد که اولویت نیز با تاکسی‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری در آن مقطع برای کمک به اجرای سیاست‌های دولت، مدیریت جایگاه‌های سوخت را انجام داد تا عوایدی از این طریق به شهرداری برسد.

احمدی افزود: به مرور زمان، مصرف گاز طبیعی آنطور که پیش‌بینی شده بود نه تنها افزایش نیافت بلکه هزینه نگهداری جایگاه‌ها نیز به شدت افزایش یافت و سرویس و نگهداری استاندارد جایگاه‌ها هزینه زیادی به شهرداری تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت همه‌ساله به مدت یک سال اجاره داده می‌شد اما چون انتشار آگهی و واگذاری، زمان‌بر بود لذا زمان زیادی صَرف تشریفات می‌شد لذا بر اساس نظر شورای شهر زنجان به شهرداری تکلیف شد که مدت قراردادها 3 ساله باشند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری زنجان تصریح کرد: جایگاه‌های سوخت طبیعی با طی فرآیندهای مخصوص و به شرکت‌های معتبر و مجاز، برون‌سپاری می‌شوند.

وی در خصوص برون‌سپاری و مناقصه امور خدماتی سازمان آرامستان شهرداری زنجان گفت: این برون‌سپاری شامل کفن و دفن اموات، نظافت و امور خدماتی است و کارهای عمرانی مربوط به شهرداری می‌شود.

احمدی در خصوص شکایات شهروندان از ارائه خدمات در آرامستان اظهار داشت: شهرداری، امور را برون‌سپاری کرده و مسئول این امر و پاسخگوی شهروندان خواهد بود و مردم، پیمانکار را نمی‌شناسند بلکه شکایت خود را به شهرداری مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نحوه نظارت و برخورد شهرداری با پیمانکار مربوطه نیز طبق قانون در قرارداد می‌آید و شهرداری می‌تواند برخورد کند.

احمدی افزود: علی‌رغم اینکه مدت قرارداد آرامستان نیز 3 ساله خواهد بود اما چون شهرداری نظارت می‌کند حتی امکان فسخ قرارداد طی یک ماه نیز وجود دارد.

انسیه ابوبصیری، عضو شورای اسلامی شهر زنجان نیز در خصوص برون‌سپاری جایگاه سوخت طبیعی گفت: واگذاری امور به متقاضیان، بدون رقیب سبب افزایش کیفیت خدمات نمی‌شود و هدف از داشتن رقیب در مزایده‌ها این است که کیفیت خدمات افزایش یابد.

وی با بیان اینکه این نوع واگذاری یعنی واگذاری بودن رقیب نه تنها سودی برای شهرداری ندارد بلکه به ضرر شهرداری نیز است، اظهار داشت: برون‌سپاری‌ها باید با دقت بیشتری صورت پذیرد.

به گزارش موج رسا؛ 6 لایحه و یک طرح در جلسه امروز شورای اسلامی شهر زنجان ارائه شد که 4 لایحه شامل تامین اعتبار برای تکمیل بازار روز، پاداش نقدی  180 میلیون ریال برای افتخارآفرینان مسابقات ملی قرآن کریم، مساعدت 300 میلیون ریال در برگزاری هفتمین دوره مسابقات فوتسال جام مهرانه و مشارکت 300  میلیون ریال در برگزاری همایش و فراخوان مقاله با محوریت ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب و ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به تصویب رسید و 2 لایحه شامل برون‌سپاری جایگاه سوخت طبیعی الهیه و برون‌سپاری امور خدماتی آرامستان به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر