logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
[ شناسه خبر : ۲۵۴۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

برون‌سپاری جایگاه‌های CNG درآمد پایدار برای شهرداری زنجان است/ کاشت 20 هزار اصله نهال در آستانه عید نوروز در زنجان

برون‌سپاری-جایگاه‌های-CNG-درآمد-پایدار-برای-شهرداری-زنجان-است-کاشت-20-هزار-اصله-نهال-در-آستانه-عید-نوروز-در-زنجان
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به پیش‌بینی بارش فراوان در اسفند سال جاری گفت: درخواست شورا از شهرداری که همان درخواست شهروندان است اینکه شهر، نیاز به گردگیری و شست‌وشو دارد.

به گزارش موج رسا; منصور مرادلو امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه 43 سال از عُمر پربرکت انقلاب اسلامی با گرامیداشت یادو خاطره ایثارگری‌های این دوران گذشت، اظهار داشت: دشمن تمام تلاش خود را می‌کرد تا نام و یادی از انقلاب اسلامی باقی نماند و تلاش دشمن این بود که انقلاب اسلامی حتی 40 سالگی خود را نبیند.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی بر ملت ایران طی یک دهه اخیر خاطرنشان کرد: وحدت، انسجام و تبعیت از فرامین ولایت فقیه در این مدت ایجاد شد و مهم این بود که از درون، تقویت شویم.

مرادلو افزود: هجمه‌ها طی انقلاب اسلامی خیلی زیاد بود اما مردم به مسیری که طی می‌شود باور دارند و تاکید امام راحل نیز بر مردم بود چرا که نظام اسلامی، شکل گرفته از آحاد مردم و با ایثار، جانفشانی و ازخودگذشتگی مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم، تصریح کرد: ملت ایران در این مدت، نشان دادند که بصیرت دارند و پای آرمان‌های انقلاب هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیش‌بینی بارش فراوان در اسفند سال جاری گفت: درخواست شورا از شهرداری که همان درخواست شهروندان است اینکه شهر، نیاز به گردگیری و شست‌وشو دارد.

وی اظهار کرد: این درخواست عموم شهروندان است و شست‌وشو و پاکسازی در سایر شهرها نیز انجام شده که انتظار می‌رود این اقدام در زنجان نیز صورت پذیرد.

مرادلو با بیان اینکه بارش‌های اخیر برف و باران سنگین بود و شکرگزار خداوند هستیم اما شهر نیاز به نظافت دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن عید سعد نوروز قرار داریم، برنامه‌ریزی شده تا برنامه‌های نوروز 1401 بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.

وی با بیان اینکه امسال برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی بسیار زیباتر و منسجم‌تر در شهر زنجان اجرا شد، بیان کرد: هماهنگی خوبی بین سازمان فرهنگی شهرداری و هیات‌های ورزشی، انجمن‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان برقرار شده بود و مسابقات ورزشی در اکثر سالن‌ها برگزار شد که جای قدردانی دارد.

مرادلو با بیان اینکه دومین دوره جشنواره توفیق نیز امسال برگزار خواهد شد، ابراز کرد: از علاقه‌مندان درخواست می‌کنیم که در این جشنواره که هدایای خوبی نیز دارد شرکت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با اشاره به برون‌سپاری مدیریت جایگاه‌های سوخت CNG شهر زنجان گفت: جایگاه‌ها در گذشته به‌صورت یک‌ساله اجاره داده می‌شدند که به دلیل استقبال کم متقاضیان، مجوز قرارداد 3 ساله توسط شورای پنجم به شهرداری داده شد.

وی با بیان اینکه کارکنان جایگاه‌های سوخت CNG دارای کمترین دستمزد بودند، اظهار داشت: گرو شغلی کارکنان جایگاه‌های سوخت طبیعی از یک به 7 ارتقا یافت و شمول سختی کار و زیان‌آور را نیز پیگیر هستیم.

مرادلو تصریح کرد: برون‌سپاری جایگاه‌های سوخت طبیعی به هیچ وجه به ضرر شهرداری نیست و تلاش اعضا از زمان شورای پنجم بر ارتقای جایگاه‌ها بود چرا که درآمد پایدار برای شهرداری است.

*‌ کاشت 20 هزار اصله نهال در آستانه نوروز 1401 در شهر زنجان

حسین حمزه‌لوپاک، عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به ارائه طرحی از سوی اعضا به شورا گفت: طبق این برنامه، 20 هزار اصله نهال درختان مثمر (5 هزار اصله برای هر منطقه شهرداری) در اسفندماه کاشته شود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود شهرداری از هم‌اکنون مقدمات این کار را فراهم آورد، اظهار کرد: تاکید بر این است که حتما درختان مثمر باشند و درخت کاج و انواع آن کاشته نشود ضمن اینکه اولویت این طرح، کاشت نهال در پارک‌های حاشیه‌ای است که خود مردم بتوانند نگهداری کنند.

حمزه‌لوپاک با اشاره به مشکل کم‌آبی و ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب، خاطرنشان کرد: بخشی از چمن‌ها یا باید برچیده شود و یا در غیر این صورت باید با کاشت درخت و ایجاد سایه در چمن‌ها، مصرف آب کاهش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: شهرداری زنجان برای کاشت این نهال‌ها فراخوانی انتشار دهد تا شهروندان با مراجعه به آن نهال‌ها را دریافت و در محل سکونت خود بکارند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر