logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۵۳۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

603 پروژه محرومیت‌زدایی در استان زنجان به بهره‌برداری رسید

603-پروژه-محرومیت‌زدایی-در-استان-زنجان-به-بهره‌برداری-رسید
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان زنجان امروز بسیار زیاد بود و 603 پروژه محرومیت‌زدایی بهره‌برداری شد و 1100 پروژه محرومیت‌زدایی هم آغاز شد که بخشی از آن‌ها پروژه‌های آبرسانی است.

به گزارش موج رسا; سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های آبرسانی بسیج به 6 هزار روستای کشور که در زنجان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات اجرایی آبرسانی به 1200 روستا در سراسر کشور، امروز آغاز شد.

وی با اشاره به برنامه‌های استان زنجان خاطرنشان کرد: در این استان نیز برنامه‌ای به صورت عملیاتی آغاز شد که آبرسانی به 25 روستا از طریق پروژه‌ای است که در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین(ع) توسط بسیج سازندگی و سپاه انصارالمهدی(عج) و شرکت آب و فاضلاب استان زنجان توافق شده است.

سردار سلیمانی گفت: البته پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان زنجان امروز بسیار زیاد بود و 603 پروژه محرومیت‌زدایی بهره‌برداری شد و 1100 پروژه محرومیت‌زدایی هم آغاز شد که بخشی از آن‌ها پروژه‌های آبرسانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در عین حال 20 هزار بسته کمک‌های مومنانه نیز توسط سپاه و بسیج استان زنجان در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی اظهار داشت: در مجموع یک شروع جدیدی در خدمت به ملت بزرگوار ایران و مردم ولایتمدار استان زنجان خواهد بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر