logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۵۳۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه ماهنشان خبرداد

عدم حضور دانش‌آموزان دارای علائم کرونا در کلاس‌های حضوری

عدم-حضور-دانش‌آموزان-دارای-علائم-کرونا-در-کلاس‌های-حضوری
رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه ماهنشان با اشاره به جلوگیری از حضور دانش آموزان دارای علائم کرونا در مدارس ماهنشان گفت: این موضوع در تمامی مدارس شهرستان ماهنشان مورد توجه قرار می‌گیرد و تمامی کلاس‌ها با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می‌شود.

مهدی صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نحوه آموزش و کیفیت آموزش در ناحیه ماهنشان، اظهار کرد: هیچ‌گونه مشکلی در حوزه آموزش در شهرستان ماهنشان وجود ندارد.

وی ابراز کرد: برنامه‌های آموزشی در ناحیه ماهنشان با توجه‌ به دستورالعمل‌های ابلاغی و شیوه‌نامه‌های ستاد پیشگیری از کرونا برگزار می‌شود.

رئیس آموزش‌وپرورش ناحیه ماهنشان با بیان اینکه اولیا، مدیران و معلمان در خصوص برگزاری کلاس‌ها و عدم ورود دانش‌آموزان دارای علائم به کلاس توجیه شده‌اند، تصریح کرد: دانش‌آموزانی که دارای علائم هستند نمی‌توانند از آموزش‌های حضوری استفاده کنند چرا که بی‌توجهی به این موضوع می‌تواند موجب انتشار ویروس کرونا در مدرسه شود.

وی با بیان اینکه ناحیه ماهنشان جزو مناطقی است که در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس مورد تقدیر واقع شده است، عنوان کرد: دانش‌آموزانی که اعلام کنند دارای علائم هستند به مدرسه نمی‌آیند و در این‌ خصوص هم هیچ مشکلی در شهرستان ماهنشان وجود ندارد.

صیادی با بیان اینکه در صورت اینکه ستاد کرونا تصمیم به آموزش مجازی بگیرد آموزش مجازی را در دستور کار قرار خواهیم داد، ادامه داد: خوشبختانه شرایط آموزش مجازی و دسترسی دانش‌آموزان به اینترنت در ماهنشان نسبت به قبل بسیار بهتر شده است.

وی با اشاره به آمادگی آموزش‌وپرورش برای برگزار کلاس‌ها به‌صورت مجازی و حضوری، افزود: هر تصمیمی در خصوص آموزش مجازی و یا حضوری گرفته شود ما توان برگزاری کلاس را با آن روش داریم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر