logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۵۳۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان خبرداد؛

تعطیلی مدرسه در صورت ابتلای دانش‌آموزان دو کلاس از یک مدرسه به کرونا

تعطیلی-مدرسه-در-صورت-ابتلای-دانش‌آموزان-دو-کلاس-از-یک-مدرسه-به-کرونا
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: مدارسی که مبتلا به کرونا می‌شوند با هماهنگی ناحیه و اداره کل آموزش‌وپرورش استان آن مدارس تعطیل می‌شوند.

علی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: باتوجه‌به پروتکل‌های موجود و مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا استان زنجان مدارسی که مبتلا به کرونا می‌شوند با هماهنگی ناحیه و اداره کل آموزش‌وپرورش استان آن مدارس تعطیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های درسی به‌صورت ترکیبی یعنی آموزش حضوری و مجازی در حال برگزاری است، ابراز کرد: در مدارس استان هیچ‌گونه تعطیلی کلی نداریم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه اگر در یکی از مدارس و آموزشگاه‌های ما گزارش ابتلا دانش‌آموزان یک کلاس به کرونا اعلام شود فقط آن کلاس تعطیل می‌شود، تصریح کرد: اگر در یک مدرسه دانش‌آموزان دو کلاس مبتلا به کرونا شوند کل مدرسه به مدت موقت تعطیل می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش توصیه‌های لازم را برای دریافت واکسن از طرف دانش‌آموزان انجام داده است، عنوان کرد: اقدامات آموزش‌وپرورش برای دریافت واکسن از طرف دانش‌آموزان اقناعی است و دانش‌آموزان خود موظف‌اند که واکسن را دریافت کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر