logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۵۳۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

انقلاب اسلامی اقتدار و عزت ایران را به جهانیان نشان داد/ اقتدار پلیس به دلیل همراهی مردم با ناجا است

انقلاب-اسلامی-اقتدار-و-عزت-ایران-را-به-جهانیان-نشان-داد-اقتدار-پلیس-به-دلیل-همراهی-مردم-با-ناجا-است
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی اقتدار و عزت ایران را به جهانیان نشان داد.

سرهنگ ایرج خانی پور در گفت‌وگوی اختصاصی با موج رسا; با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه فجر به‌تمامی ملت شریف ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی اقتدار و عزت ایران را به جهانیان نشان داد.

وی با بیان اینکه ما با دست‌خالی قیام کردیم، ابراز کرد: امروز ایران اسلامی در اقتدار کامل است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امروز ولی‌فقیه دنباله‌رو منش امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: مردم عزیز اقتدار انقلاب اسلامی را می‌بینند.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه، عنوان کرد: تحریم‌های ظالمانه‌ای توسط غرب از سال‌های اول انقلاب علیه این انقلاب نوپا اعمال شد و هنوز هم این تحریم‌ها ادامه دارد.

خانی پور با بیان اینکه متأسفانه قبل از انقلاب وابسته به غرب و اروپا بودیم، ادامه داد: متأسفانه در این بازه زمانی استبداد عفاف و حجاب را مورد خدشه قرارداد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه قبل از انقلاب ما در کشور تصمیمی گیرنده نبودیم، تصریح کرد: اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی تمامی تصمیم‌گیری‌ها در داخل انجام می‌شود و مردم ایران در انتخاب مسئولان دست‌اول کشور دخیل هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده انقلاب در حال عقب‌نشینی هستند، خاطرنشان کرد: صبر و استقامت مردم دشمنان را وادار به عقب‌نشینی کرد.

خانی پور با بیان اینکه پلیس در تمامی مأموریت‌ها مردم را در کنار خود احساس کرده است، افزود: مشارکت‌های مردمی در انجام مأموریت‌های پلیس برگ برنده پلیس است.

وی با بیان اینکه اگر ما مدعی هیستیم که یک پلیس موفق هستیم به دلیل همراهی مردم است، ادامه داد: اقتدار پلیس به دلیل همراهی مردم با این نیروی مردمی است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امنیت یک مقوله اجتماعی است، افزود: همه در پایداری امنیت سهیم هستیم.

وی بیان کرد: در طول سال‌های گذشته باتوجه‌به تغییر شیوه‌های وقوع جرائم، پلیس به سمت تخصصی شدن گام برداشته است و متناسب با تغییرات جامعه، پلس هم سعی کرده یک سری تغییراتی انجام دهد و با سبک و شیوه جدید خود را پیش ببرد.

خانی پور با بیان اینکه نیروی انتظامی مولود انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ناجا یکی از دستاوردهای حکومت اسلامی است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر