logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۵۳۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

سینما در تبیین تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد

سینما-در-تبیین-تاریخ-انقلاب-اسلامی-و-دستاوردهای-انقلاب-اسلامی-نقش-مهمی-دارد
استاندار زنجان با بیان اینکه سینمای نجیب ایران بعد از انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف با انقلاب اسلامی بسیار همراه بوده است، اظهار داشت: سینما در تبیین تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش دارد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی در حاشیه جشنواره فیلم فجر در سینما بهمن زنجان با بیان اینکه سینمای نجیب ایران بعد از انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف با انقلاب اسلامی بسیار همراه بوده است، اظهار داشت: سینما در تبیین تاریخ انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقش دارد.

وی با بیان اینکه فیلم «موقعیت مهدی» هم فیلمی از همین جنس بود و دیدیم که چه قدر خوب به داستان پرداخته شده  بود گفت: این فیلم تکنیک خوبی داشت به نحوی که بنده  در فیلم‌های ایرانی کمتر شاهد بودم.

استاندار زنجان با بیان اینکه حوزه هنری بخشی از ابزار رسانه‌ای جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی در طول سال‌های مختلف با پشتیبانی از مفاهیمی که انقلاب اسلامی به دنبال آن بوده، قطعا مفید بوده است.

افشارچی با اشاره به  اکران فیلم‌های تولیدی حوزه هنری در جشنواره فیلم فجر سال جاری گفت: امسال فیلم‌های خوبی از طرف حوزه هنری تولید شده است و فیلم هناس، فیلم بسیار خاصی است.

وی با بیان اینکه فیلم "دسته دختران" نیز از تجربه‌های موفق حوزه هنری در چهلمین دوره بین المللی فیلم فجر است افزود: جشنواره فیلم فجر همه ساله به شکل پرباری برگزار می‌شود که امیدوارم این جشنواره همیشه پا برجا و توانمند باقی باشد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر