logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۵۳۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

رشد اقتصادی استان زنجان در سال آینده مورد توجه جدی قرار می‌گیرد

رشد-اقتصادی-استان-زنجان-در-سال-آینده-مورد-توجه-جدی-قرار-می‌گیرد
استاندار زنجان با اشاره به اینکه رشد اقتصادی زنجان در سال گذشته 0.9 درصد بود گفت: رشد اقتصادی استان زنجان در سال آینده مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی در جلسه کارگروه اقتصادی استان زنجان با اشاره به رتبه‌بندی استان زنجان در طول سال‌های گذشته، اظهار کرد: رشد اقتصادی استان در سال گذشته 0.9 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه رشد اقتصادی همدان و قزوین بالاتر از استان رنجان است، ابراز کرد: رشد اقتصادی استان گیلان بیش از دوبرابر استان زنجان است.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید اجازه دهیم این روند ادامه پیدا کند، تصریح کرد: حدود یک ماه است که تبصره 18 را شخصاً پیگیر هستم.

وی با بیان اینکه رتبه استان زنجان در موارد مختلف بین 25 تا 30 است، عنوان کرد: باید در سال آینده این رتبه‌ها را کاهش دهیم.

افشارچی با بیان اینکه کوتاهی در جذب این اعتبارات یعنی کوتاهی توسعه استان، افزود: از تمامی دستگاه‌ها می‌خواهم این کار را به‌صورت جدی پیگیر باشند و معاون اقتصادی مسئول این کار است.

خلیل قاسملو، معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به سند توسعه روستایی، ابراز کرد: سند توسعه روستایی توسط بنیاد مسکن در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه سند توسعه روستایی در شهرستان‌های طارم و خدابنده در حال اجرا است، تصریح کرد: ادارات مربوطه نیز در راستای تسهیلگری دراین‌رابطه به بنیاد مسکن کمک کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر