logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۵۲۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

خون شهید رنجبر خفتگان را بیدار کرد/ نقض قانون بکارگیری سلاح موجب به مشکل خوردن برخی از کارکنان ناجا شده است

خون-شهید-رنجبر-خفتگان-را-بیدار-کرد-نقض-قانون-بکارگیری-سلاح-موجب-به-مشکل-خوردن-برخی-از-کارکنان-ناجا-شده-است
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شهادت شهید رنجبر، گفت: خون شهید رنجبر خفتگان را بیدار کرد.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی در آیین تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان زنجان با تبریک دهه فجر و حلول ماه مبارکه رجب، اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و آرامش مردم است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: رهبری نیروی انتظامی را با کلید واژه هایی مانند نیروی خدمتگزار، مومن، مجاهد، انقلابی، پاکدست و... توصیف کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ رهبر معظم انقلاب برای اولین بار در تاریخ انتظامی همه کارکنان را مورد خطاب قرار دادند، تصریح کرد: این اقدام رهبری یعنی رهبری با آحاد کارکنان سخن گفتند.

وی بیان کرد: شانیت من مطالبه فرامین رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه سرباز یعنی کسی که حاضر است سرش را برای ارزش‌ها ببازد، عنوان کرد: من خود را کوچکتر از سایر رزمندگان و مجاهدانی می‌بینم که حاضرند برای امنیت این کشور کتک بخورند ولی کتک نزنند.

وی با بیان اینکه خون شهید رنجبر  خفتگان را بیدار کرد، افزود: تا چه زمانی ناجا باید به دلیل نقص قانون به کارگیری سلاح رنج بکشد؟ و برخی از همکاران به دلیل نقص قانون بکارگیری سلاح دچار مشکلات شده اند‌.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز سبزپوشان ناجا است، ابراز کرد: بارها و بارها گفته‌ایم پلیس هر دستی که بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیندازد را مقتدرانه قطع خواهد کرد.

وی بیان کرد: امیدوارم دستگاه قضا در برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاتل شهید رنجبر داشته باشد تا درس عبرتی برای دیگران شود.

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: مسیری که پلیس طی می کند مسیر درستی است اما تا نقطه مطلوب فاصله دارد.

وی با بیان اینکه پلیس در حال رسیدن به یک نیروی تراز انقلاب و جهادی است، ابراز کرد: پلیس در حال تبدیل شدن به سپاه پاسداران دیگر است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش عقیدتی سیاسی در فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افزود:  نقش عقیدتی سیاسی تامین معنویت و دمیدن روح ولایت در مجموعه است.

وی با بیان اینکه هر جا به هر میزانی که از معنویت دور شدیم دشمن در آنجا رخنه کرد، تاکید کرد: هر جا سیاست ما عین دیانت ما نبود شکست خوردیم.

حجت‌الاسلام ادیانی با بیان اینکه هنر امام خمینی(ره) این بود که انقلاب را نهادینه کرد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است که شاید مادر همه دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما تبلور ایمان و اراده ملت بود، ادامه داد: نیروی انتظامی مولود انقلاب است.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما تبلور ایمان و آرای ملت بود، ادامه داد: نیروی انتظامی مولود انقلاب است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر