logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۵۲۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

اعتراف دشمن به عدم نتیجه‌گیری از تحریم‌‌ها، نشان‌دهنده اوج قدرت جمهوری اسلامی است

اعتراف-دشمن-به-عدم-نتیجه‌گیری-از-تحریم‌‌ها،-نشان‌دهنده-اوج-قدرت-جمهوری-اسلامی-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اعتراف سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر عدم نتیجه‌گیری از تحریم‌ها علیه ایران گفت: این اعتراف، نشان می‌دهد دشمنان ما در موقعیت ضعف و نظام جمهوری اسلامی در اوج قوت و قدرت قرار دارد.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مادی و معنوی مختلفی در طول عمر پربرکت خود به دست آورده و خدمات زیادی را ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دستاوردها و حدمات انقلاب اسلامی ایران اعتراف می‌کنند، خاطرنشان کرد: وزیر خارجه دولت رژیم ستمشاهی یا کسانی که در دولت سابق بودند، خودشان اعتراف می‌کنند که دستاوردی نداشتند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در شرایط کنونی طبق فرمایشات رهبر انقلاب، نیاز به جهاد تببین داریم، افزود: در اینجاست که دانشگاهیان، حوزویان، علما، صداوسیما و رسانه‌ها باید به‌صورت مقایسه‌ای کار کنند و دستاوردهای امروز را با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنند.

وی ابراز کرد: هرچند ضعف‌هایی هم وجود دارد اما پیشرفت‌های مادی و معنوی که حاصل شده، غیر قابل کتمان است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره مجدد به فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر جهاد تبیین گفت: دشمنان ما گاهی جای شاکی و متشاکی را عوض می‌کنند و می‌خواهند رضاخان را تطهیر و در مقابل، امام راحل را تحریف کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند که امام خمینی(ره) با آن هدف عالیه‌اش را برعکس به جامعه نشان دهند، اظهار داشت: این نشان می‌دهد که دشمنان و بیگانگان به شدت در فضای مجازی و تبلیغاتی، کار می‌کنند.

حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: لازمه مقابله با فعالیت رسانه‌ای و تبلیغات منفی دشمن این است که دوستداران انقلاب نیز باید کار و فعالیت داشته و به عینه، دورنمای انقلاب را با آمار و سند بیان کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب ما امروز در راستای حفاظت و حراست از مرزهای خویش توانسته کار را به جایی برساند که آمریکا مجبور است جلسه بگذارد و ببییند که چگونه می‌تواند ایران را مهار کند و حرکت بسیار عظیمی در بُعد دفاعی و نظامی اتفاق افتاده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه حرکت عظیمی در بُعد اقتصادی نیز اتفاق افتاده است، گفت: امروز سخنگوی وزیر امور خارجه آمریکا اعتراف می‌کند که تحریم‌ها بر علیه ایران دیگر جوابگو نیست و از فشار حداکثری نتوانستیم نتیجه بگیریم.

وی اظهار داشت: این اعتراف، نشان‌دهنده این است که دشمنان ما در موقعیت ضعف و نظام جمهوری اسلامی در اوج قوت و قدرت قرار دارد.

حجت‌الاسلام بیگدلی ابراز کرد: انتظار و خواهش از تمام مخاطبان به‌ویژه نوجوانان و جوانان این است که مطالعه‌ای در بخش خدمات و دستاوردهای انقلاب داشته و وضع موجود را با وضعیت قبل از پیروزی انقلاب، مقایسه کنند.

وی افزود: همچنین با ملاحظه دورنمای انقلاب، وضع جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و تاثیرگذاری‌های مختلفی که انقلاب امروز توانسته در جهان به وجود آورد را مطالعه کنند تا به راحتی بتوانند نتیجه بگیرند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر