logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴
[ شناسه خبر : ۲۵۲۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

دلیل دروغ پردازی های توهین آمیز جریان ضد انقلاب و بخشی از اصلاح طلبها درباره آیت الله رئیسی

دلیل-دروغ-پردازی-های-توهین-آمیز-جریان-ضد-انقلاب-و-بخشی-از-اصلاح-طلبها-درباره-آیت-الله-رئیسی
دلیل دروغ پردازی های توهین آمیز جریان ضد انقلاب و بخشی از اصلاح طلبها درباره آیت الله رئیسی به بهانه سفر رئیس جمهور به روسیه چیست؟*

به گزارش موج رسا;  پس از سفر استراتژیک آیت الله رئیسی به روسیه و استقبال کم سابقه مقامات و محافل سیاسی و علمی روس از ایشان، جریان ضد انقلاب خارجی و غرب گرای داخلی (موسوم به اصلاحات) دروغ پردازی های متعددی را آغاز کردند که آخرین آنها جعل یک کاریکاتور به نام مجله روسی بود در حالی که تنها نسخه این مجله که پس از سفر آیت الله رئیسی منتشر شده فقط تصویری از پوتین را دارد.

 
 ساده و کوتاه اینکه دولت روحانی برای همکاری با آمریکا در راستای تحمیل برجام به ایران تقریبا تمام روابط خارجی ایران با روسیه، چین و همسایگان را مختل کرد تا جایگزینی برای سه یا ۴ کشور غربی و آمریکا در راستای تامین نیازهای خارجی ایران وجود نداشته باشد و عملا تاثیر تحریمها و فشار ناشی از آنها، توافق برجام را با هر شرایطی که آمریکا می گوید به ایران تحمیل کند.
 
مثال نقد آن دروغ بزرگ روحانی، سخنگوی دولت او و نمایندگان اصلاح طلب نزدیک به علی لاریجانی بود که صراحتا گفتند واردات واکسن کرونا بدون پذیرش FATF و پذیرش دوباره برجامی که ترامپ پاره کرده امکان ندارد! در حالی که روزانه تلفات مردم مظلوم کشور از کرونا به ۷۰۰ نفر رسید! اما آیت الله رئیسی به محض شروع دولت با رایزنی و توافق با چین بیش از ۱۵۰ میلیون واکسن وارد کرد و عملا روزانه جان صد ها هموطن را که گروگان رابطه با غرب بود، نجات داد!
 
"نه شرقی نه غربی" در سیاست خارجی یعنی روابط متوازن با دنیا؛ تا با ابزار انزوا و تحریم بن بست های برجامی تحمیل نشود. به عبارت دیگر راه توافق عزتمند با ‎#غرب، تعمیق رابطه با ‎#شرق و همسایه ها است. بازهم ساده تر یعنی سیاست خارجی ‎#رئیسی نه تخاصم روحانی با شرق و تحقیر شدنش در برابر غرب.
 
ساده است که رسانه های وابسته به آمریکا و طرفداران آمریکا در ایران مانند امثال زیباکلام و تاج زاده و ... و عوامل آنها نمی خواهند سیاست خارجی جدید و رابطه متوازن با دنیا به نتیجه برسد، بنا براین تمام توان خود را به کار می گیرند تا با ساختن شایعه و دروغ و جعل کاریکاتور و... سفر مهم و موفق رئیس جمهور به روسیه را تحت شعاع قرار دهند. بنابر این مطالعه کنیم، سواد رسانه ای خود را تقویت کنیم تا رسانه های اجیر شده، نگاه ما را به نسخه های شفا بخش برای کشورمان منفی نکنند و به دست خودمان مانع حل مشکلات ما نشوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر