logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۵۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان:

جشنواره مدرسه انقلاب در 100 مدرسه استان برگزار می‌شود

جشنواره-مدرسه-انقلاب-در-100-مدرسه-استان-برگزار-می‌شود
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان با اشاره به برنامه‌های انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان، گفت: جشنواره مدرسه انقلاب در 100 مدرسه استان برگزار می‌شود.

مجید حاجی حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری جشنواره مدرسه انقلاب، اظهار کرد: این جشنواره در مدارس متوسطه اول و دوم سراسر استان توسط اعضای انجمن اسلامی هر مدرسه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش دیروز، امروز، و فردا برگزار می‌شود، ابراز کرد: بخش ویژه‌ای به نام حاج قاسم سلیمانی در 7 غرفه برگزار می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره برای آشنایی دانش‌آموزان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تاریخ انقلاب و توانایی ارائه و دفاع از دستاوردهای انقلاب برگزار می‌شود، تصریح کرد: در بخش امروز این نمایشگاه بخشی را برای آشنایی دانش‌آموز با مشکلات امروز انقلاب در نظر گرفته‌ایم تا دانش‌آموز در باره مشکلات و مسائل امروز کشور تفکر و مطالبه‌گری کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها از 12 بهمن تا 22 بهمن در مدارس استان برگزار می‌شود، ادامه داد: تمامی این نمایشگاه‌ها توسط دانش‌آموزان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

حاجی حسنی با بیان اینکه از بین تمامی مدارسی که در این جشنواره شرکت می‌کنند به مدارس برتر جوایزی اهدا می‌شود، افزود: در بخش دیروز این نمایشگاه علت انقلاب، گذشته، تاریخچه و نحوه شکل‌گیری انقلاب توسط دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در بخش فردا این نمایشگاه به مباحثی چون راهکارهای رسیدن به جامعه آرمانی و مهدویت پرداخته می‌شود، ابراز کرد: ویژگی مهم جشنواره این است که این جشنواره یک جشنواره پرورشی تبلیغی است که جهاد تبیین در این نمایشگاه‌ها شکل می‌گیرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه مدرسه انقلاب در حدود 100 مدرسه در سراسر استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشن انقلاب در مدارس توسط دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان در مدارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انجمن‌های اسلامی در حدود 200 مدرسه در سراسر استان فعالیت دارد، عنوان کرد: حدود 10 هزار دانش‌آموز از برنامه‌های انجمن اسلامی استفاده می‌کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر