logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۵۲۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

ایران علاوه بر امنیت داخلی، امنیت کشورهای اسلامی منطقه را نیز تامین می‌کند/ پیشرفت‌های امروز را مدیون انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم

ایران-علاوه-بر-امنیت-داخلی،-امنیت-کشورهای-اسلامی-منطقه-را-نیز-تامین-می‌کند-پیشرفت‌های-امروز-را-مدیون-انقلاب-شکوهمند-اسلامی-هستیم
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: آزادی، استقلال و تصمیم بر مقدرات خویش، بزرگترین سرمایه‌های ملت ایران است که به دست آورد و در عین حال توانست دین و اعتقاداتش را هم از گزند بیگانگان حفظ کند.

محمد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دستاوردها و پیشرفت‌های زیادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: هرچند رسانه‌های بیگانه، اجازه نمی‌دهند این پیشرفت‌ها در معرض دید جهانیان قرار گیرد اما در عین حال، پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل کتمان و سرپوش گذاشتن نیست.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه ملت ایران دستاوردهای متعددی در طول 43 سال گذشته در حوزه‌های مختلف به دست آورده است، افزود: آزادی، استقلال و تصمیم بر مقدرات خویش، بزرگترین سرمایه‌های ملت ایران است که به دست آورد و در عین حال توانست دین و اعتقاداتش را هم از گزند بیگانگان حفظ کند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان زنجان گفت: نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای حیرت‌آور متعددی در حوزه‌های پزشکی، علمی، دفاعی، نظامی و اقتصادی داشته و ملت ایران امروز در خیلی از صحنه‌ها سرآمد بوده و در بسیاری از حوزه‌ها جزء چند کشور اول دنیا است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز نه تنها از امنیت خود دفاع می‌کند بلکه از امنیت کشورهای اسلامی منطقه نیز دفاع می‌کند و قدرت‌های استکباری عملاً در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران زانو زده و زمین‌گیر شده‌اند و هیچ کاری هم نمی‌توانند انجام دهند.

اسماعیلی با بیان اینکه تمام این دستاوردها و پیشرفت‌ها را مدیون انقلاب شکوهمند اسلامی هستیم، ابراز کرد: باید قدردان انقلاب باشیم.

وی اظهار داشت: البته هنوز به دلیل دشمنی‌ها، تحریم‌ها و تهدیدهای گسترده و متعددی که نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران صورت گرفته، هنوز مشکلات زیادی داریم.

اسماعیلی با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه اقتصادی داریم، خاطرنشان کرد: بخشی از این مشکلات به مدیریت ضعیف در داخل کشور برمی‌گردد که دولت‌های متعدد متاسفانه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل نکردند و عقب‌ماندگی‌هایی در حوزه اقتصادی داریم.

وی تصریح کرد: ملت ایران با وجود تمام مشکلات در هر صورت از این گردنه هم عبور کرده و جایگاه اصلی خود در صحنه بین‌المللی را پیدا خواهد کرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر