logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۵۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان خبرداد

بخشودگی 32 میلیارد تومانی جرائم مالیاتی واحدهای تولیدی استان زنجان

بخشودگی-32-میلیارد-تومانی-جرائم-مالیاتی-واحدهای-تولیدی-استان-زنجان

استاندار زنجان  گفت: ۵۵ میلیارد تومان جرایم واحدهای تولیدی بخشیده شده که میزان ۳۲ میلیارد آن مربوط به بخشودگی جرایم مالیاتی بوده است.

به گزارش موج رسا; اسدالله درویش امیری در جلسه دیدار فعالان اقتصادی استان زنجان اظهار کرد: هم دولت باید راه را برای زندگی مردم تسهیل کرده و در مقابل نیز مردم در بخش‌های مختلف دست دولت را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان تاریخ پر افتخاری دارد اظهار کرد: استان زنجان امروز به دیار شور و شعور حسینی معروف بوده و در آثار تاریخی نیز شهرت زیادی دارد.

استاندار زنجان به مشارکت اجتماعی بالای مردم استان زنجان اشاره و ابراز کرد: مردم استان زنجان روحیه خیری بالایی داشته و در مشارکت‌های اجتماعی نقش ویژه‌ای دارند.

وی از پرداخت سالانه 540 میلیارد تومان یارانه برای مردم استان زنجان افزود: علاوه بر این درآمدهای جاری استان نیز سالانه 2 هزار میلیارد تومان است.

درویش امیری اعتبارات عمرانی استان زنجان را 119 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با وجود مشکلات اقتصادی در دولت حرکت‌های خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به بخشودگی جرائم 55 میلیارد تومانی واحد‌های تولیدی استان زنجان ابراز کرد: این جرائمات شامل  جرائم تامین اجتماعی امور مالیاتی و بانکی بوده که 32 میلیارد ان جرائمات مالیاتی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امروز دغدغه‌هایی توسط فعالان اقتصادی مطرح شد امیدواریم مورد توجه معاون وزیر اقتصاد و دارایی کشور قرار گیرد افزود: تلاش میکنیم این نشست را در سال جاری دوباره با حضور معاون وزیر اقتصاد و دارایی کشور برگزار کنیم.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر