logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۵۲۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرماندار زنجان:

بیش از 500 پروژه در دهه فجر در شهرستان زنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

بیش-از-500-پروژه-در-دهه-فجر-در-شهرستان-زنجان-افتتاح-و-کلنگ‌زنی-می‌شود
فرماندار زنجان با بیان اینکه بیش از 500 طرح و پروژه برای ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان زنجان آماده شده است، گفت: 482 پروژه در حوزه عمرانی و 19 طرح و پروژه نیز در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی است.

به گزارش موج رسا; پرویز خالقی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌های معاند و دشمنان در پی سیاه‌نمایی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن هستند، اظهار داشت: اگر منصف باشیم، انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین انقلاب بر اساس آنچه که به عنوان شاخصه‌ها و ویژگی‌های یک انقلاب بزرگ برمی‌شمارند، است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک انقلابِ اسلامی و دینی با مشخصه‌های مربوطه است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودندافرادی که انقلاب اسلامی را با بسیاری از انقلاب‌های دیگر مقایسه می‌کنند، ببینند آن انقلاب‌ها بعد از 40 سال در چه نقطه‌ای قرار داشتند و انقلاب اسلامی ایران بعد از 40 سال در چه نقطه و وضعیتی قرار گرفته است.

خالقی افزود: همه آن انقلاب‌ها که بر اساس آرمان‌هایی محقق شده بودند، بعد از مدتی استحاله شدند و مسیری غیر از آنچه که بر اساس آن شکل گرفته بودند را طی کردند.

وی تصریح کرد: باید دست‌به‌دست هم دهیم تا بر اساس آرمان‌های انقلاب و بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی و فرامین رهبر انقلاب بتوانیم در اداره جامعه، موفق باشیم و امید را بر جامعه و مردم، پمپاژ کنیم.

فرماندار زنجان با بیان اینکه بیش از 500 طرح و پروژه برای ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرستان زنجان آماده شده است، گفت: 482 پروژه در حوزه عمرانی هستند که 433 مورد با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد تومان به مرحله بهره‌برداری و افتتاح رسیده و عملیات اجرایی 49 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان نیز در این دهه، آغاز می‌شود.

وی افزود: مجموع طرح‌های و پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی دهه فجر شهرستان زنجان 501 پروژه با بیش از 300 میلیارد تومان اعتبار است.

خالقی با بیان اینکه 19 طرح و پروژه سرمایه‌گذاری در دهه فجر داریم که عمدتاً پروژه‌های بزرگ هستند، اظهار کرد: 17 مورد از این‌ها با بیش از 890 میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسند و عملیات اجرایی 2 طرح نیز با بیش از 7 میلیارد و 650 میلیون تومان اعتبار آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: 17 پروژه سرمایه‌گذاری که در دهه فجر افتتاح می‌شوند 925 شغل ایجاد می‌کنند و 2 پروژه دیگر که کلنگ‌زنی می‌شوند 166 مورد اشتغال زایی خواهند داشت.

فرماندار زنجان گفت: پروژه‌ها و طرح‌های دهه فجر شهرستان زنجان در 3 حوزه فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی، پروژه‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های عمرانی و آبادانی هستند.

وی با بیان اینکه تلاش بر این است که عمده برنامه‌های دهه فجر، مردم‌محور باشد، اظهار داشت: هیچ برنامه‌ای، مسئول‌محور و مدیرمحور نیست و تمام برنامه‌ها با حضور مردم و به دست مردم اجرا خواهد شد که توسط خدمتگزاران مردم آماده شده است.

فرماندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بارش اخیر برف در سطح استان و شهرستان زنجان گفت: شخصاً در زمان بارندگی به نقاظ مختلف شهرستان از روستاها گرفته تا مناطق شهری رفته و از نزدیک در جریان برف‌روبی قرار گرفتم اما هیچ دفاعی از عملکرد مدیران در سطح شهر زنجان ندارم.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران در سطح شهر زنجان نتوانست رضایت شهروندان را جلب کند، اظهار داشت: غافلگیری در این زمینه به هیچ وجه قابل توجیه نبود و کوتاهی شده که امیدواریم با حضور شهردار جدید زنجان، مدیریت چنین مواردی بهتر شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر