logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۵۲۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان:

سامانه پیامکی پلیس 110 در زنجان راه اندازی شد

سامانه-پیامکی-پلیس-110-در-زنجان-راه-اندازی-شد
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:با راه اندازی سامانه پیامکی پلیس 110 ،هم استانی های عزیز در صورتی که برای دریافت خدمات پلیسی امکان تماس با شماره تلفن 110 را ندارند می توانند به سامانه 11024 پیام ارسال کنند.

به گزارش موج رسا; سرهنگ حمیدرضا قدیمی اظهار کرد: برخی از شهروندان بنا به دلائلي از قبيل عدم توانايي در گفت و شنود، اضطرار، قطعي ارتباط تلفني و... امكان برقراري تماس تلفني با مركز 110 و بهره مندی از خدمات پلیسی ندارند می توانند با ارسال پیامک ، پلیس را از نیاز و فوریت پلیسی خود آگاه کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا پلیس، سامانه پیامکی 110 را همزمان با سراسر کشور برنامه ریزی و اجرایی کرد و هم استانی های عزیز می توانند در مواردی که امکان تماس تلفنی با شماره تلفن 110 را ندارند با ارسال پیام به سامانه 11024 خدمات و نیازهای پلیسی را خواستار شوند.

معاون عملیات انتظامی استان زنجان، خاطرنشان کرد: كارشناسان به محض دریافت پیام آن را دسته بندی و ساماندهی کرده و در اسرع وقت به ارائه خدمات پلیسی به ویژه در ماموریت های فوری می پردازند.

سرهنگ قدیمی از شهروندان خواست: هنگام ارسال پیام ، نشانی دقیق محل وقوع جرم را اعلام کنند تا ماموران این پلیس بتواند در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

وی در تشریح قابلیت های سامانه پیام کوتاه 110 یادآور شد: تعریف شماره مختص هر استان برای دریافت و ارسال پیام کوتاه ( پیش شماره 110 و کد استان) به عنوان مثال استان زنجان 11024 و سایر استان ها براساس کد استانی، دریافت پیامک در حوزه های عملیاتی و ... از قابلیت های این سامانه می باشد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر