logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۵۱۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان زنجان:

فضای مجازی و اپلیکیشن دیوار علت اصلی تورم در حوزه مسکن است

فضای-مجازی-و-اپلیکیشن-دیوار-علت-اصلی-تورم-در-حوزه-مسکن-است
رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان زنجان با اشاره به دلایل تورم در حوزه مسکن، گفت: فضای مجازی و اپلیکیشن دیوار علت اصلی تورم در حوزه مسکن است.

ابوالفضل طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دلایل مختلف افزایش قیمت مسکن به‌خصوص واحدهای مسکونی، اظهار کرد: فضای مجازی یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش قیمت واحدهای مسکونی است.

وی با بیان اینکه اگر مسئولان بخواهد کاری برای جلوگیری از افزایش قیمت مسکن انجام دهند باید فکری برای فضای مجازی کنند، ابراز کرد: اپلیکیشن‌هایی مانند دیوار و تا حدودی شیپور در افزایش قیمت واحدهای مسکونی تأثیر زیادی دارد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک استان زنجان بیان کرد: اپلیکیشن دیوار نه‌تنها در قیمت مسکن تأثیر داشته، بلکه این اپلیکیشن در افزایش قیمت اجاره‌بها تأثیر زیادی داشته است.

وی با بیان اینکه در اپلیکیشن‌های مجازی هر فردی به‌عنوان کارشناس حوزه مسکن وارد می‌شود و قیمت دلخواه خود را در اپلیکیشن وارد می‌کند، افزود: برخی از افراد بدون توجه به قیمت اصلی واحد مسکونی خود قیمت دلخواه خود را در اپلیکیشن وارد می‌کند.

طاهری با بیان اینکه متأسفانه برخی از افراد قیمت واحد مسکونی یا اجاره را بالا تر از قیمت واقعی می‌زند و چشم و هم چشمی که در جامعه وجود دارد موجب می‌شود همه قیمت‌ها را بالا ببرند، تاکید کرد: به نظر من تورم اصلی در حوزه مسکن مرتبط با فضای مجازی و اپلیکیشن دیوار است.

وی با بیان اینکه به نظر من اپلیکیشن دیوار نباید اصلاً در حوزه املاک ورود کند، ادامه داد: دیوار یا اپلیکیشن‌های دیگر در حوزه‌های دیگر به‌غیراز مسکن نمی‌تواند تأثیر زیادی در افزایش قیمت‌ها داشته باشد اما در حوزه مسکن تأثیر بسیار زیادی در افزایش قیمت‌ها دارد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر