logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۵۱۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان:

نمایشگاه فرش دستباف در زنجان برگزار می‌شود

نمایشگاه-فرش-دستباف-در-زنجان-برگزار-می‌شود
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان خبر داد و گفت: این نمایشگاه پنجم تا ۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; سید رضا قندیلی اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و دهمین نمایشگاه تخصصی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی قرار است از فردا پنجم بهمن ماه به مدت پنج روز (تا 9 بهمن) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برگزار شود.

وی تصریح کرد: نمایشگاه‌ ویترین اقتصادی هر استانی محسوب می‌شود و برگزاری نمایشگاه‌هایی تخصصی و عمومی به پویایی اقتصاد کمک می‌کند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان با بیان اینکه رویکرد جدید تیم دولت در استان حمایت همه جانبه از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است، عنوان کرد: خود آقای استاندار به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی تاکید دارند؛ روز گذشته هم در ستاد تنظیم بازار استان مقرر شد که نمایشگاه تخصصی پوشاک و بهاره حتما در موعد مقرر برگزار شود.

نمیشگاه

قندیلی با ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در هفته جاری گفت: متاسفانه صنعت فرش چند سالی است که در کل کشور حال خوبی ندارد و فرش‌بافان نیز با مشکلاتی نیز مواجه هستند. قطعاً برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به رونق بازار صنعت فرش کمک می‌کند.

وی گفت: این نمایشگاه پنجم تا 9 بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد؛ قرار است در این نمایشگاه 70 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، البرز، زنجان، اردبیل، گلستان، خراسان رضوی و اصفهان حضور داشته باشند.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان گفت: در این نمایشگاه محصولاتی همانند فرش دستباف، فرش ماشینی، تابلوفرش، دکوراسیون منزل، لوستر و چراغ‌های تزئینی و لوازم خانگی پایین تر از قیمت بازار عرضه شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه افزود: ارائه آخرین تولیدات و محصولات واحدهای تولیدی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان، ایجاد ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و همینطور ایجاد فضای رقابتی و بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان فقط بخشی از اهداف این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر