logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۵۱۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبرداد؛

تاکید بر ترویج و تعمیق آرمان‌های انقلاب در دهه فجر برای مخاطبان کانون پرورش فکری

تاکید-بر-ترویج-و-تعمیق-آرمان‌های-انقلاب-در-دهه-فجر-برای-مخاطبان-کانون-پرورش-فکری
سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: انجام اقدامات اساسی در مسیر ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر سال جاری نیز مورد تاکید است.

به گزارش موج رسا; شیرین دارایی اظهار داشت: تبیین و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌ها و تقویت و بسط گفتمان انقلاب اسلامی در قالب برگزاری بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت ابتکار عمل و جلب مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی در تعظیم شعائر و به‌خصوص فضای مجازی در شرایط خاص ناشی از بحران همه‌گیری ویروس کرونا به فراهم کردن زمینه حضور کودکان و نوجوانان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از مهمترین کارهای این کانون در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان چهل و سومین ستاد دهه مبارک فجر در استان زنجان خاطرنشان کرد: برای آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تشویق آنان به نقش‌آفرینی در برنامه‌های دهه فجر، برنامه‌های مختلف زیادی متناسب با فضای فکری و عاطفی کودکان و نوجوانان برای این ایام، پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌هایی که با مشارکت سایر اعضای کمیته کودک و نوجوان اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی - هنری، نمایش فیلم‌های انقلاب، قصه‌گویی، برگزاری نمایشگاه، معرفی شخصیت و وقایع و برگزاری جُنگ شادی از برنامه‌های دهه فجر چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

دارایی بیان کرد: این برنامه‌ها در قالب بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی اجرا خواهند شد.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تصریح کرد: برگزاری باشکوه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز کانون استان و تبیین دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی به زبان کودکانه و مناسب برای مخاطبین کانون در سطح استان مورد تاکید است.

وی تاکید کرد: انجام اقدامات اساسی در مسیر ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مخاطبان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دهه فجر سال جاری نیز مورد تاکید است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر