logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷
[ شناسه خبر : ۲۵۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان خبرداد

کشف و ضبط 31800 لیتر فرآورده قاچاق در زنجان

کشف-و-ضبط-31800-لیتر-فرآورده-قاچاق-در-زنجان

مدیر‌شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به کشف فرآورده نفتی خارج از شبکه در زنجان گفت: 31 هزار و 800 لیتر فرآورده قاچاق در زنجان کشف و ضبط شد.

محمود آقامحمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف فرآورده خارج از شبکه در زنجان اظهار کرد: فراورده مکشوفه جمعا به میزان 31 هزار و 800 لیتر در انبار نفت منطقه تخلیه و به چرخه رسمی توزیع کشور بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: از این میزان فرآورده کشف شده 13 هزار و 600 لیتر نفتگاز بوده و 18 هزار و 200 لیتر نیز نفت سفید است.

مدیر‌شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان خاطر نشان کرد: این فرآورده‌ها با همکاری و هماهنگی عوامل پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یک دستگاه نفتکش غیر شرکتی  در عوارضی زنجان‌- قزوین متوقف شده است.

وی بیان کرد: این فرارده‌‌ها پس از انتقال به انبار نفت منطقه و انجام آزمایشات لازم از جانب همکاران کنترل کیفیت انبار فراورده موجود در دو مخزن نفتکش به میزان 18 هزار و 200 لیتر نفت سفید و فراورده موجود در مخزن سوم به میزان ۱۳۶۰۰ لیتر نفتگاز تشخیص داده شد.

محمودیان گفت:  پس از طی مراحل قانونی و اخذ دستور مقام محترم قضائی فرآورده مکشوفه جمعا به میزان 31 هزار و 800 لیتر در انبار نفت منطقه تخلیه و به چرخه رسمی توزیع کشور بازگردانده شد و ضمن تشکیل پرونده متخلفین به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی ابراز کرد: نفتکش بدون هیچ گونه حواله و یا بارنامه بین راهی در حال تردد بوده و بر اساس پیگیری های به عمل آمده از استان آذربایجان شرقی به مقصد استان تهران بارگیری گردیده بود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر