logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۵۱۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون استاندار زنجان:

روند کُند تغییر مدیران به دلیل ترافیک کاری در وزارتخانه‌ها است/ تغییر مدیران باید با شناخت کافی و منجر به بهبود وضعیت گذشته شود

روند-کُند-تغییر-مدیران-به-دلیل-ترافیک-کاری-در-وزارتخانه‌ها-است-تغییر-مدیران-باید-با-شناخت-کافی-و-منجر-به-بهبود-وضعیت-گذشته-شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: بخشی از انتظارات مردم و سیاسیون مبنی بر سرعت در تغییر مدیران، طبیعی است اما باید این حق را داد که کارها با تامل و شناخت کافی انجام و شرایط طوری تغییر پیدا کند که وضعیت بعدی به لحاظ ارتقای کارها و انجام ماموریت‌ها، بهتر از وضعیت قبلی باشد.

به گزارش موج رسا; ابوالفضل رفیعی امروز در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص فرآیند تغییر مدیران استان پس از تغییر دولت اظهار داشت: اقدامات لازم در این زمینه به تناسب اولویت‌ها انجام شده اما ترافیک کاری هم در وزارت کشور و هم در سایر وزارتخانه‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه کارها به تناسب اولویت‌ها پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: البته همانطور که استاندار محترم نیز فرمودند در بعضی پُست‌ها اولویتی برای تغییر نبوده و فرجه زمانی برای این مدیران تعیین شده که عملکرد آن‌ها بعد از مدتی ارزیابی می‌شود و در صورت نیاز، اقدام به تغییر می‌شود.

رفیعی در خصوص تغییر جایگاه‌های سیاسی مانند فرمانداران بیان کرد: پیگیری‌های لازم در این زمینه نیز انجام شده و هدف این است که نیروهای تازه‌نفس متناسب با گفتمان و رویکرد دولت سیزدهم بر سر کار آمده و وظیفه خود را به‌صورت دو امدادی انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: اقدامات اولیه در پُست‌هایی که مورد نیاز بود هم برای مدیریت‌های داخلی استانداری و هم برای مدیریت‌های بیرونی انجام شده و فرآیندها با توجه به ترافیک کاری در وزارت کشور و سایر وزارتخانه‌ها به مرور طی می‌شود.

وی با بیان اینکه در پُست‌هایی هم که لازم بوده، مدیران تثبیت شده‌اند، اظهار کرد: فرآیندهایی مانند ماموریت افراد و استعلامات به دلیل ترافیک کاری در وزارتخانه‌ها کمی زمان‌بر است.

رفیعی با بیان اینکه روند تغییرات مدیران در همه دولت‌ها اینطور بوده است، خاطرنشان کرد: قبلاً نیز این روند در دولت‌های گذشته تجربه شده و طبیعی است که تغییر و تثبیت مدیران با تغییر دولت، مدتی طول می‌کشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در پاسخ به اینکه آیا روند کُند تغییرات سبب اخلال در پیاده کردن برنامه‌های دولت از جمله تدوین بودجه نمی‌شود، گفت: هر چند مدیرانی از دولت قبلی بر سر کار هستند اما مدیریت کلان استان در دست استاندار است و با برنامه‌هایی که تعریف شده، مدیریت و ورود می‌کند.

وی با بیان اینکه شاید انتظار خیلی از مردم و سیاسیون، سرعت در تغییر مدیران باشد، ابراز کرد: بخشی از این انتظارات، طبیعی است اما باید این حق را داد که کارها با تامل و شناخت کافی انجام و شرایط طوری تغییر پیدا کند که وضعیت بعدی به لحاظ ارتقای کارها و انجام ماموریت‌ها، بهتر از وضعیت قبلی باشد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر