logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۵۱۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

اَبَربُحران یک میلیون دلاری در انتظار سرخ‌ها!

اَبَربُحران-یک-میلیون-دلاری-در-انتظار-سرخ‌ها!
بوژیدار رادوشوویچ با فسخ قراردادش با باشگاه پرسپولیس، سرخ‌پوشان را در معرض غرامتی حدود یک میلیون دلار قرار داد.

به گزارش موج رسا;  اواسط آذرماه بود که بوژیدار رادوشوویچ، سنگربان کروات باسابقه تیم فوتبال پرسپولیس به علت برخی کارشکنی‌ها و عدم دریافت مطالباتش، قید حضور در جمع سرخ‌ها را زد و با ترک ایران، به کشورش بازگشت.

از همان ابتدا هم نگرانی‌هایی در جهت اعلام شکایت این سنگربان پابه‌سن گذاشته به فدراسیون جهانی فوتبال و درخواست غرامت از باشگاه پرسپولیس احساس می‌شد اما تیم مدیریتی وقت پرسپولیس به این مسائل توجهی نداشت.

بوژیدار رادوشوویچ که قراردادش در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد به شکل نامتعارف و عجیبی با افزایش رقم پرداختی و تمدید ۳ ساله مواجه شد، حالا نامه رسمی شکایتش از سرخ‌پوشان را به فیفا ارسال کرده و درخواست داشته تا تمام مطالبات + سود غرامت را دریافت کند.

او که دو سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت، در زمان مدیریت سیدمجید صدری از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و شاید سرپرست مدیرعاملی وقت قرمزها می‌توانست با پرداخت مبلغی، رادوشوویچ را از بحث غرامت و شکایت منصرف کند اما این اتفاق نیفتاد تا باشگاه پرسپولیس در معرض یک ابربحران دیگر قرار بگیرد.

این گلر ۳۲ ساله کروات البته مدعی‌ست که طی این یک ماه و نیم از زمان خروجش، تماسی از سوی باشگاه برای بازگرداندن و توافق با وی برقرار نشده و در زمان حضورش در ایران به او و خانواده‌اش با عدم پرداخت دستمزد بی‌احترامی صورت گرفته.

حالا باید منتظر ماند و دید که پرسپولیسی‌ها پس از عبور از چالش بزرگی مانند مطالبات گابریل کالدرون که با سروصدا و حاشیه‌های زیادی هم پرداخت شد، چگونه در برابر غرامتی نزدیک به یک میلیون دلار خواهند ایستاد./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر