logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۵۱۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

دولت در تعامل با شرق و کشورهای همسایه عزم جدی دارد

دولت-در-تعامل-با-شرق-و-کشورهای-همسایه-عزم-جدی-دارد
امام جمعه ماهنشان با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه، گفت: سفر رئیس جمهور به روسیه نشان از عزم دولت به تعامل فعال با شرق و همسایگان دارد‌.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی اکبری با اشاره به سفردکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشور در جمعه گذشته به چین و گفتگو درباره رابطه ایران و چین خصوصاً نقشه راه ۲۵ ساله و همچنین سفر رئیس جمهور به روسیه و گفتگو درباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور و راههای تقویت و گسترش آنها، اظهار کرد: این دو سفر نشان از عزم دولت سیزدهم و تعامل فعال باشرق و همسایگان ایران دارد.

وی با بیان انیکه ماشین تبلیغاتی دشمن با پادوئی برخی عوامل داخلی در فضاسازی رسانه‌ای راه افتاده است، ابراز کرد: در هفته اخیر خصوصاً در این روزها تبدیل به بمباران خبری شده است این بخشی از جنگ ادراکی و شناختی دشمن بر علیه ایران قوی و بر ضد خنثی سازی تحریم خصوصاً در میان این مذاکرات ایران در وین است.

 امام جمعه ماهنشان با اشاره به پنج دستور مهم رئیس جمهور در اصلاح نظام بانکی به نفع مردم، وتاکید رئیس‌جمهور بر تعیین کارگروه برای شناسایی و رفع مشکلات درونی نظام بانکی، تصریح کرد: این نشان از قرار گرفتن در یک مسیر اصطلاحی و عملیاتی می‌باشد و ایجاد تحول در نظام بانکی خلاصه می گردد.

وی با بیان اینکه اکنون که رئیس‌جمهور محترم برای برداشتن این گامهای پنجگانه خود به میان آمده است انتظار می‌رود رصد و پایش این عملیات و تحقق دستورهای صادر شده توسط خود ایشان پیگیری گردد، عنوان کرد: این نگاه ارزشمند و روحیه در میدان آمدن قابل تحسین است اما نباید  تحقق فرمان ها و دستورهای متعالی و صریع در پیچ و خم اجتهاد های شخصی، و سلایق جریانی ،و کاغذبازی های اداری ،و بعضاً تعلل ها و تأخیرهای عمدی، بر زمین بماند.

اکبری با اشاره به حملات کوبنده و غرور انگیز مقاومت یمن به ابوظبی که در این حمله به طوفان یمن نام گرفته، افزود: یک فصل نوین در جنگ هفت ساله مردم یمن با ناتو عربی غربی هست.

وی با اشاره به روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر وتبریک به همه شیعیان و تاکید بر برپایی جشن ولادت این بانوی بزرگوار اسلام و همچنین تاکید بر  برجسته‌سازی نقش مادر در جامعه، ابراز کرد: دشمن در صدد تخریب این جایگاه می‌باشد اگر نقش مادر در جامعه تبیین و شناسانده شود معضلات کنونی به وجود آمده از بین خواهد رفت، و اگر بانوان جامعه به نقش خود به عنوان مادر واقف شوند و در تربیت نسل آینده کوشا خواهند بود.

امام جمعه ماهنشان با دعوت همه همشهریان و هم شهرستانی ها برای صرفه جویی در مصرف گاز در این فصل سرما و دعوت به خویشتن داری به جهت مشکلات به وجود آمده در اثر بارش ها، افزود: شهرکندان رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق دز سوم واکسن کرونا را جدی بگیرند.//آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر