logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۵۰۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

شائبه رد صلاحیت شهردار منتخب زنجان را تکذیب می‌کنم/ نیازمند افزایش امکانات و ماشین‌آلات شهرداری زنجان هستیم

شائبه-رد-صلاحیت-شهردار-منتخب-زنجان-را-تکذیب-می‌کنم-نیازمند-افزایش-امکانات-و-ماشین‌آلات-شهرداری-زنجان-هستیم
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: هرگونه شائبه نسبت به عدم تایید صلاحیت علیرضا فیروزفر (شهردار منتخب زنجان) را کاملاً تکذیب می‌کنم و حکم شهردار زنجان طی روزهای آتی صادر خواهد شد.

به گزارش موج رسا; منصور مرادلو امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت صدور حکم شهردار زنجان اظهار داشت: همین امروز این موضوع را از وزارت کشور پیگیری کردیم و اعلام کردند که پیگیر امضای حکم از دفتر وزیر کشور هستند و قول دادند که این حکم، سریع به شورای شهر زنجان برسد.

وی با بیان اینکه صدور حکم شهردار زنجان تمام شده و قطعی است، تصریح کرد: هرگونه شائبه نسبت به عدم تایید صلاحیت شهردار منتخب زنجان چه به لحاظ جسمی و چه به دلایل دیگر به هیچ وجه صحت ندارد و کاملاً تکذیب می‌کنم.

مرادلو افزود: تمام تاییدیه‌ها انجام شده و طی هفته‌های اخیر رایزنی‌های لازم انجام شده و شهردار منتخب نیز برای مصاحبه به وزارت کشور رفته و استعلامات لازم از دستگاه‌های نظارتی نیز اخذ شده و هیچگونه مشکل و موردی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه منتظر صدور حکم از سوی وزارت کشور هستیم، گفت: طبق اعلام وزارت کشور، حکم شهرداران چند شهردار شهرهای مهم کشور نیز باقی مانده که در حال امضا است.

وی در خصوص انتقادات وارده به اعضای شورا مبنی بر اینکه اگر شهردار زودتر انتخاب می‌شد، مشکلات مربوط به برف‌روبی به وجود نمی‌آمد، تصریح کرد: اصلا این موضوع را قبول ندارم چرا که هم سرپرست شهرداری و هم معاونت‌ها و سایر مدیران شهرداری، تمام تلاش خود را برای برف‌روبی و پاکسازی معابر انجام دادند.

مرادلو با بیان اینکه از وضعیت برف‌روبی رضایت نداریم، افزود: شاید عملکرد به‌صورت 100 درصد رضایت‌بخش نباشد اما با توجه به امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی موجود و اعتبارات، تصمیمات فوری در این زمینه انجام گرفت اما در خصوص میزان امکانات و تجهیزات، شهرداری زنجان باید برنامه‌ریزی و پیش‌بینی لازم در این زمینه را داشته باشد و اعتبارات آن را در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه در بودجه سال جاری 5 میلیارد تومان برای اجاره ماشین‌آلات لحاظ شده است، گفت: قراردادهای لازم در زمان مقرر منعقد شده بود و از تمام ظرفیت‌ها استفاده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: باید با پیش‌بینی اعتبارات لازم به دنبال این باشیم گلشهر به  که تجهیزات و امکانات موجود شهری برای چنین روزهایی را افزایش دهیم چرا که شهر، گسترش پیدا کرده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر