logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۵۰۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان:

آموزش در مدارس استان زنجان از بهمن‌ماه حضوری می‌شود/ استفاده از بستر فضای مجازی در کنار کلاس‌های حضوری

آموزش-در-مدارس-استان-زنجان-از-بهمن‌ماه-حضوری-می‌شود-استفاده-از-بستر-فضای-مجازی-در-کنار-کلاس‌های-حضوری
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان با اشاره به مصوبات جدید ستاد کرونا، گفت: آموزش در تمامی مدارس استان زنجان از بهمن‌ماه حضوری می‌شود.

حسن مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با کرونا در خصوص حضوری شدن آموزش‌ها در مدارس، اظهار کرد: در ستاد کرونا مقرر شده است که تمامی کلاس‌های درسی در تمامی مدارس به‌صورت حضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه ما به دنبال این هستیم که از این به بعد کلاس‌های درسی را به‌صورت حضوری برگزار کنیم و دانش‌آموزان در مدارس حضور داشته باشند، ابراز کرد: به دنبال این هستیم که بیشتر کلاس‌ها به‌صورت حضوری برگزار شود و کمتر از بستر فضای مجازی برای آموزش استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان بیان کرد: تمامی تلاش ما این است که تمامی کلاس‌ها از بهمن‌ماه به‌صورت حضوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه ما سعی داریم کمترین تعطیلی را در بحث آموزش‌ها داشته باشیم، عنوان کرد: تعطیلی کلاس‌های درس به‌واسطه مسائل جوی و بارش‌ها جزو استثنائات است و ما در مواجهه با این دست از مسائل سعی داریم به‌هیچ‌وجه آموزش تعطیل نشود و آموزش در بستر فضای مجازی ادامه داشته باشد.

مظفری در پایان تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که کلاس‌های درس کاملا حضوری باشد و موارد استثنایی که مدارس تعطیل است کلاس‌های درس در بستر شاد برگزار خواهد شد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر