logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰
[ شناسه خبر : ۲۵۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان مطرح کرد؛

ادغام سازمان موتوری و عمرانی شهرداری عامل کاهش ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری شده است/ مشکلات برف روبی را قبول دارم

ادغام-سازمان-موتوری-و-عمرانی-شهرداری-عامل-کاهش-ماشین‌آلات-مورد-نیاز-شهرداری-شده-است-مشکلات-برف-روبی-را-قبول-دارم-
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: سازمان موتوری با سازمان عمران شهرداری ادغام و برخی از ماشین‌آلات با تعهد ۱۰ ساله واگذار شده است که با پایان این مهلت برخی افراد نیازی به همکاری با شهرداری نداشته و یا ماشین‌آلات در اختیار را فروخته‌اند.

منصور مرادلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر زنجان لحظه به لحظه از سه روز گذشته پیگیر برف روبی مناسب در سطح شهر زنجان بوده و جلسات ستاد برفروبی تشکیل و مسئولان مربوطه و اعضای شورای اسلامی بازدیدهای میدانی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به کمک گیری از سایر دستگاه‌های اجرایی استان برای در اختیار گذاشتن ماشین‌آلات برف روبی، گفت: شورا به دنبال جذب ماشین‌آلات بیشتر برای انجام عملیات برف روبی است.

این مسئول بیان داشت: تلاش شد از ظرفیت‌های سپاه، جهاد نصر، بنیاد مسکن، ارتش و دستگاه‌های اجرایی که امکانات لازم را در اختیار دارند استفاده شود که شخص استاندار و معاون امور عمرانی استاندار پیگیر موضوعات بودند‌.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: از ماشین آلات اداره گاز، آب و فاضلاب و برق از جمله گریدر و بافت کت برای محل‌هایی که دارای تجمع برف بودند استفاده شد.

مرادلو بیان داشت: در حال حاضر معابر اصلی در شهر زنجان بازگشایی و تیغ زنی انجام شده است و نمکپاشی و ماسه پاشی در معابر نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه برف در مناطق مهرآرا، شهرآرا، گلشهر، الهیه و اسلام آباد در خیابان‌ها و کوچه‌ها جمع‌آوری شده است، افزود: مابقی کوچه‌ها نیز برف روبی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه ضعف‌های موجود را قبول دارم، افزود: سازمان موتوری با سازمان عمران شهرداری ادغام و برخی از ماشین‌آلات با تعهد ۱۰ ساله واگذار شده است که با پایان این مهلت برخی افراد نیازی به همکاری با شهرداری نداشته و یا ماشین‌آلات در اختیار را فروخته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: امسال برای اجاره ماشین‌آلات ۵ میلیارد تومان از سوی شهرداری اختصاص یافته اما افزایش قیمت‌ها مشکلاتی را در این زمینه به وجود آورده است.

مرادلو یادآورشد: برنامه شورای ششم خریداری ماشین‌آلات مورد نیاز برای مناطق شهرداری است و انسجام خوبی بین مسئولان وجود دارد.

وی با بیان اینکه نبود شهردار دلیلی برای کاهش مشکلات محسوب نمی‌شود، افزود: سرپرست شهرداری پای کار بود اما با نیروی یدی نمی‌توان کاری انجام داد و باید ماشین‌آلات داشت.//ن 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر