logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۵۰۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان خبرداد

مسدود بودن سه راه اصلی و ۷۲ روستا در استان زنجان

مسدود-بودن-سه-راه-اصلی-و-۷۲-روستا-در-استان-زنجان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر سه محور اصلی و ۷۲ راه روستایی به دلیل بارش سنگین برف در چند روز گذشته مسدود است.

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهارداشت: در حال حاضر به دلیل بارش برف و کولاک در چند روز گذشته سه محور در استان زنجان مسدود بوده و راهداران عملیات راهداری را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف از فردا در زنجان، گفت: در صورتی که این بارش سنگین نباشد راه‌های روستایی استان تا دو روز آینده بازگشایی می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر  محور زنجان- طارم در محور خانچای بازگشایی شده است اما تردد در این مسیر فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به مسدود بودن محورهای زنجان - دندی، ابهر- قیدار و زنجان- تهم - چورزق، خاطرنشان کرد: رانندگان برای عبور از محورهای استان از آخرین وضعیت راه‌ها اطلاعات کسب کنند.

یوسفی در خصوص آخرین وضعیت ماشین‌آلات راهداری استان زنجان گفت: مشکلی در تامین ماشین آلات وجود ندارد و در صورت بروز مشکل یا خرابی، ماشین آلات سرویس شده و به عملیات راهداری بازگرداننده می‌شوند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت سایر راه‌های استان زنجان، گفت: به جز راه‌های روستایی مسدود و سه محور اصلی اعلام شده، تردد در مابقی راه‌ها با رعایت نکات ایمنی امکانپذیر است.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر