logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۵۰۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مشکل تردد سبب تاخیر در آغاز فعالیت نانوایی‌ها شده بود/ فعالیت دوشیفته 50 واحد نانوایی از امروز در زنجان

مشکل-تردد-سبب-تاخیر-در-آغاز-فعالیت-نانوایی‌ها-شده-بود-فعالیت-دوشیفته-50-واحد-نانوایی-از-امروز-در-زنجان
رئیس اتحادیه نانوایان زنجان گفت: تعدادی از نانوایی‌ها به دلیل مشکل در تردد طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (27 و 28 دی) با کمی تاخیر به محل کار خود رسیده بودند و به همین دلیل، پخت نان نیز با کمی تاخیر آغاز شده بود و هیچکدام از نانوایی‌ها در این مدت تعطیل نبودند.

مهدی بیات در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بارش برف سنگین طی روزهای گذشته اظهار داشت: بارش غیرمترقبه برف سنگین سبب سختی عبور و مرور و تردد در سطح شهر شده بود.

وی با بیان اینکه سختی تردد سبب تعطیلی مدارس و حتی تاخیر در آغاز به کار ادارات نیز شده بود، خاطرنشان کرد: تعدادی از نانوایان نیز به دلیل مشکل در تردد، مقداری با تاخیر به محل کار خود رسیده بودند چرا که مسیر منزل تا محل نانوایی آن‌ها طولانی بوده و تردد نیز به دلیل بارش برف به سختی انجام می‌شد.

بیات افزود: به همین دلیل، تعدادی از نانوایی‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (27 و 28 دی) کمی با تاخیر به محل کار خود آمده بودند و پخت نانوایی‌ها با تاخیر آغاز شده بود.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با تاکید بر اینکه هیچکدام از نانوایی‌ها طی روزهای گذشته به‌صورت خودسر، تعطیل نکرده بودند، گفت: پخت نان طی 2 روز گذشته طبق روال عادی در جریان بود و فقط بارش برف سبب تاخیر در شروع به کار تعدادی از نانوایی‌ها شده بود.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد، اظهار داشت: سامانه خرید آرد نیز طی روزهای اخیر به‌صورت سراسری، یکپارچه‌سازی و به‌روزرسانی می‌شد که این امر سبب مشکل در ثبت خرید آرد شده بود و شاید مزید بر علت باشد اما هیچکدام از نانوایی‌ها تعطیل نکرده‌اند و مشکلی در تامین نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

بیات خاطرنشان کرد: به دلیل برودت هوا و جهت سهولت در دسترسی شهروندان به نان مورد نیاز از امروز (چهارشنبه 29 دی) 50 واحد نانوایی به مدت 4 روز به‌صورت دوشیفته، اقدام به پخت نان خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آرد مازاد بر مصرف این واحدها تامین شده است، افزود: حتی آرد مورد نیاز نانوایی‌های شهرستان‌ها نیز دیروز ارسال شد و هیچ مشکلی در تامین آرد نانوایی‌ها و نان مورد نیاز مردم وجود ندارد.

رئیس اتحادیه نانوایان زنجان با بیان اینکه شرایط امروز متفاوت از شرایط عادی است، گفت: همانطور که مدارس تعطیل شده و ادارات نیز با 2 ساعت تاخیر فعالیت خود را آعاز کردند، طبیعی است که تعدادی از نانوایی‌ها نیز به دلیل تاخیر در رسیدن به مقصد، فعالیت خود را با تاخیر آغاز کرده باشند.

وی تصریح کرد: این مشکل حل شده و از امروز به روال عادی برمی‌گردد و مشکلی در زمینه خرید نان وجود ندارد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر