logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۵۰۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

حذف ناباورانه تیم های ایران در آسیا

حذف-ناباورانه-تیم-های-ایران-در-آسیا
در روز نخست از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم‌های سپاهان و فولاد که نمایندگان ایران در آسیا هستند، حذف شدند و پرسپولیس و آلومینیوم به همراه دو تیم دسته اولی صعود کردند.

به گزارش موج رسا; روز اول از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شرایطی برگزار شد که فولاد خوزستان به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها، با قبول شکست برابر مس کرمان از دور مسابقات کنار رفت.

 
فولاد که امروز دوشنبه میهمان تیم دسته اولی مس کرمان بود، در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک - یک رسید و این نتیجه تا پایان ۱۲۰ دقیقه حفظ شد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی که درگیری‌هایی بین دو تیم و داور مسابقه به همراه داشت، در نهایت مس کرمان توانست برنده شود تا شاگردان جواد نکونام در تیم فولاد وداع زودهنگامی با جام حذفی داشته باشند.
 
در دیگر بازی امروز، تیم سپاهان اصفهان میهمان آلومینیوم اراک بود که همان شرایط بازی فولاد برای سپاهان هم تکرار شده بود. سپاهان و آلومینیوم بعد از تساوی در ۱۲۰ دقیقه، در ضربات پنالتی با هم رقابت کردند و در نهایت این تیم محرم نویدکیا بود که با جام حذفی وداع کرد و آلومینیوم با رسول خطیبی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
 
نکته جالب اینجاست که سپاهان و فولاد دو نماینده ایران در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ آسیا هستند و صبح امروز بعد از انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان، حریفان خود را در این رقابت‌ها شناختند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر