logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۵۰۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

هلال احمر زنجان ۱۲۸ مسافر در راه مانده را اسکان داد

هلال-احمر-زنجان-۱۲۸-مسافر-در-راه-مانده-را-اسکان-داد-
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شب گذشته گذشته همزمان با بارش برف و کولاک نیروهای امداد و نجات هلال احمر این استان ۱۲۸ مسافر در راه مانده را در مساجد این استان اسکان داده‌اند.

به گزارش موج رسا; سید قاسم موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شامگاه گذشته نیروهای امداد و تیم عملیاتی شامگاه گذشته با امدادرسانی به این تعداد خودروهای گرفتار در برف و کولاک اقدام به امدادرسانی کرده اند.

موسوی خاطرنشان کرد: ۷۰  بسته موادغذایی ۲۴ ساعته و بیسکویت، ۲ کیلوگرم خرما برای در راه ماندگان در سطح استان توزیع شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این عملیات‌ها آمبولانس، خودروی کمک دار و خودرو های نجات هلال احمر بکارگیری شده است.

موسوی یادآوری کرد: جمعیت هلال احمر استان در جاده های پرتردد و پر خطر  این استان اقدام به استقرار  سه پایگاه موقت امداد و نجات در قالب طرح ملی امداد و نجات زمستانه کرده ایم.

وی یادآوری کرد: در این طرح آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده های پر تردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه ها به کار گیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر ۱۴ پایگاه فعال در جاده های استان هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان فعال است.

موسوی اظهارداشت: همه پایگاه های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

وی از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند//ن.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر