logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۵۰۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

زنجانی‌ها ۴ عنوان برتر المپیاد ملی مهارت را به دست آوردند

زنجانی‌ها-۴-عنوان-برتر-المپیاد-ملی-مهارت-را-به-دست-آوردند
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: شرکت‌کنندگان زنجانی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب ۴ عنوان برتر شدند.

محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در سطوح شهرستانی و استانی برگزار و وارد مرحله کشوری شده بود.

وی با بیان اینکه ۳۹۰ نفر در مرحله شهرستانی این رقابت‌ها در استان زنجان ثبت‌نام کرده بودند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۲۳ نفر غایب بودند و مسابقات مرحله شهرستانی با حضور ۲۶۷ نفر برگزار شد.

انصاری افزود: پس از برگزاری مرحله شهرستانی، ۷۹ نفر به مرحله استانی این رقابت‌ها راه یافتند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: پس از برگزاری مرحله استانی این رقابت‌ها ۸ نفر در ۷ رشته مختلف از استان زنجان به مرحله کشوری این رقابت‌ها راه یافته بودند.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقات نیز حسب رشته‌ها در استان‌های مختلف برگزار شده بود، اظهار داشت: مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، امروز با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

انصاری خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان زنجانی در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب ۴ عنوان برتر شدند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه مرحله کشوری رشته تراش cnc در استان کرمان برگزار شده بود، گفت: مهدی عنایتی در این رشته، موفق به کسب مدال طلا و رتبه اول کشور شد.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری رشته فناوری و طراحی گرافیک در استان فارس برگزار شده بود، اظهار داشت: نیما سلمانی در این رشته، موفق به کسب مدال برنز و رتبه سوم کشور شد.

انصاری با بیان اینکه ۲ نفر از شرکت‌کنندگان زنجانی نیز موفق به کسب دیپلم افتخار (رتبه چهارم کشوری) شدند، خاطرنشان کرد: محمد پناهی و جمشید حسن‌لی به ترتیب در رشته‌های فرز cnc و لوله‌کشی و گرمایشی موفق به کسب دیپلم افتخار شدند.این مسئول افزود: مرحله کشوری مسابقات رشته‌های فرز cnc و لوله‌کشی و گرمایشی نیز به ترتیب در استان‌های کرمان و البرز برگزار شده بود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر