logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۵۰۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

اقدامات مبارزه با فساد موجب حمله سنگین به خدمات وزارت تعاون شده است/ تضییع حقوق مردم و کارگران از سوی مدیران ناکارآمد وزارت تعاون در گذشته

اقدامات-مبارزه-با-فساد-موجب-حمله-سنگین-به-خدمات-وزارت-تعاون-شده-است-تضییع-حقوق-مردم-و-کارگران-از-سوی-مدیران-ناکارآمد-وزارت-تعاون-در-گذشته-
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در گذشته مفاسد، مدیران ناکارآمد و منفعت طلب موجب تضییع حقوق مردم و کارگران شده است و وزیر جوان در زمینه فساد زدایی همت جدی دارد و این اقدامات موجب به خطر افتادن منافع و ثروتهای غیر مشروع عده‌ای منفعت طلب شده و این افراد به همین دلیل ساکت نمی‌نشینند.

حجت‌الاسلام مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: از روزهای اول معرفی وزرا به مجلس شورای اسلامی نه فقط از عبدالملکی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بلکه از همه وزرا  با تمام قوا حمایت کرده‌ام تا بتوانند در خدمت به مردم موفق باشند.

وی با بیان اینکه ضعف‌هایی نیز به صورت طبیعی در وزرا وجود دارد اما باید نقاط قوت و خدمت رسانی هم دیده شود، افزود: رویه بنده در دولت گذشته هم کمک، تشویق و قوت قلب به مسئولان اجرایی کشور بوده تا با رفع ضعف‌ها برای کسب رضایت حضرت ولی عصر(عج)،  خداوند متعال و خدمات رسانی به مردم عزتمند نظام اسلامی در مسیر خدمت رسانی تلاش کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رفتارهای مجادله گونه و توجه به گرایش‌ها و رفتارهای سیاسی خاص نباید موجب زیر سئوال بردن خدمات مسئولان کشور شود، افزود: انتقادهای غیر سازنده موجب ضعف در خدمت رسانی به مردم می‌شود.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی برضرورت همدلی و همراهی با مسئولان اجرایی کشور از سوی گروه‌های مختلف جامعه که از تاکیدات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در موضوع نظارت، نظارت‌های لازم را بر فعالیت مسئولان اجرایی کشور دارند اما نباید در بدو کار بیان ضعف‌ها از روی غرض ورزی مایه دلسردی مردم شود.

حجت‌الاسلام باقری بیان داشت: برنامه‌های عبدالملکی به عنوان گزینه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسات مجلس شورای اسلامی راضی و قانع‌کننده بود اما اگر ایرادی هم به وی وارد است باید از طریق طرح سئوال مطرح شود تا وی جوابگوی آن باشد.

وی گفت: با توجه به حجم خدمات و پیگیری‌های وزیر تعاون، انتقادهای غرض ورزانه خطا، جفا و کم لطفی نسبت به وی است اگر چه انتقادها هم باید مورد توجه این مدیر جوان، دارای روحیه انقلابی و انتقاد پذیر قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: در مدت کوتاه فعالیت وزیر تعاون این حجم سنگین از فشارها و تخریب‌ها منطقی نیست و حتی عقلای دنیا نیز در علوم حکمرانی و سیاستگذاری چنین اقداماتی را غیر عقلانی می‌دانند اگر چه بیان ضعف‌ها برای رفع ضروری بوده اما نباید فردی را تخریب کرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: مجموعه مدیریت وزارت تعاون به گونه‌ای است که در گذشته مفاسد، مدیران ناکارآمد و منفعت طلب موجب تضییع حقوق مردم و کارگران شده است و وزیر جوان در زمینه فساد زدایی همت جدی دارد و این اقدامات موجب به خطر افتادن منافع و ثروتهای غیر مشروع عده‌ای منفعت طلب شده و این افراد به همین دلیل ساکت نمی‌نشینند.

حجت‌الاسلام باقری بیان داشت: عملکرد عبدالملکی در حوزه فساد ستیزی مطالبه ما بوده و از اقدامات علیه مفسدان حمایت می‌کنیم ضمن اینکه از دولت مطالبه جدی در این زمینه داریم اما در کمک، انتقاد سازنده و دلسوزی نیز پیشگام هستیم همانگونه که در دولت گذشته انتقادها را مطرح و از خدمات به مردم حمایت کردیم.

وی با بیان اینکه چوب لای چرخ و اذیت کردن به دولت به دلیل منافع شخصی و حزبی به نفع مردم نیست، افزود: معتقدیم مشکلاتی که ماحصل ۲۰ و ۳۰ سال گذشته با یک سال فعالیت دولت جدید نمی‌شود بلکه باید فرصت لازم در اختیار دولت قرار گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ارائه منطقی‌ترین، دلسوزانه‌ترین و واقع بینانه‌ترین انتقادها تاکید کرد و افزود: حمایت و کمک تمام قد از دولت‌ها داشته و خواهیم داشت چرا که حل مشکلات مردم و حفظ آرمان‌های انقلاب ضروری است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در بحث نظارت تعارفی با کسی ندارد، یادآورشد: در صورت وجود مشکل مجلس ورود پیدا می‌کند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر