logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۵۰۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره کل راه‌آهن منطقه شمال‌غرب در گفت‌وگو با موج رسا:

اعمال محدودیت ۲۰ درصدی در قطارهای مسافری/ پیش فروش بلیط‌های نوروزی قطار از اواسط بهمن ماه آغاز می‌شود

اعمال-محدودیت-۲۰-درصدی-در-قطارهای-مسافری-پیش-فروش-بلیط‌های-نوروزی-قطار-از-اواسط-بهمن-ماه-آغاز-می‌شود
سرپرست اداره کل راه‌آهن منطقه شمال‌غرب گفت: با توجه به کاهش شمار مبتلایان به کرونا، افزایش واکسیناسیون عمومی و بهبود وضعیت این بیماری هم‌اکنون 20 درصد محدودیت‌های قبلی در سفر با قطار اِعمال می‌شود.

منوچهر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص محدودیت‌های کرونایی در قطارهای مسافری اظهار داشت: پیش از این ظرفیت قطارها با محدودیت 50 درصدی اِعمال می‌شد و برای کوپه‌های 4 نفره، 2 بلیط فروخته می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش شمار مبتلایان به کرونا، افزایش واکسیناسیون عمومی و بهبود وضعیت این بیماری هم‌اکنون 20 درصد محدودیت‌های قبلی در سفر با قطار اِعمال می‌شود.

صفری افزود: به عبارت دیگر هم‌اکنون از هر 10 صندلی قطار، 2 صندلی خالی می‌ماند و محدودیت 20 درصدی به ظرفیت قطارها اِعمال می‌شود.

سرپرست اداره کل راه‌آهن منطقه شمال‌غرب گفت: هیچگونه افزایشی برای قیمت بلیط قطارها صورت نگرفته و ممکن است افزایش قیمت برای بلیط‌های نوروزی باشد که متعاقباً اعلام می‌شود.

وی در خصوص زمان فروش بلیط‌های نوروزی اظهار داشت: فروش بلیط‌های نوروزی معمولاً از اواسط بهمن شروع می‌شود اما هنوز دستورالعمل فروش این بلیط‌ها ابلاغ نشده است.

صفری خاطرنشان کرد: نحوه فروش بلیط‌های نوروزی در صورت ابلاغ، اطلاع‌رسانی می‌شود تا مسافران بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر