logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۳
[ شناسه خبر : ۲۵۰۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مشکلی در سوخت‌رسانی استان زنجان وجود ندارد/ تمام جایگاه‌های سوخت استان فعال هستند

مشکلی-در-سوخت‌رسانی-استان-زنجان-وجود-ندارد-تمام-جایگاه‌های-سوخت-استان-فعال-هستند
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به تمهیدات لازم قبل از بارش برف سنگین در استان گفت: سوخت‌رسانی لازم به روستاها و جایگاه‌های بنزین و گازوئیل انجام شده و علی‌رغم بارش برف سنگین، شرایط سوخت‌رسانی در سطح استان کاملاً طبیعی است و مشکلی از این بابت نداریم.

حمید حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بارش سنگین برف و رحمت الهی طی روز گذشته در سطح استان و مسدود شدن تعدادی از راه‌های ارتباطی روستاهای صعب‌العبور و مسیرهای اصلی اظهار داشت: پیش‌بینی این موضوع انجام شده بود و جلسه مدیریت بحران استان نیز روز گذشته با حضور معاون استاندار برگزار و هماهنگی‌های لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه قبل از آن نیز جلسه مدیریت بحران در قالب اعضای تامین انرژی استان در محل این شرکت برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ها و هماهنگی‌های لازم انجام شد و تمهیداتی که قرار بود انجام شود تا در بحث سنگین و انسداد راه‌ها لازم بود انجام شد.

حبیبی افزود: در این راستا نفت سفید بالغ بر 380 روستای فاقد گاز طبیعی را قبل از انسداد راه‌ها ارسال کرده‌ایم و ذخیره‌سازی انجام شده و در تامین سوخت نیروگاه نیز خوشبختانه نفت‌گاز نیروگاه تامین شده و نیروگاه با 4 واحد فعال، کار می‌کند و در تامین برق استان نیز هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به وجود 40 جایگاه سوخت CNG در استان گفت: خوشبختانه فشار گاز جایگاه‌های سوخت CNG استان نیز پایدار بوده و تمام جایگاه‌های CNG فعالیت خود را انجام می‌دهند و تعطیلی نداریم.

وی اظهار داشت: در خصوص فعالیت 60 جایگاه پمپ بنزین و گازوئیل در سطح استان نیز مشکلی نداریم و دیروز، بنزین و گازوئیل مورد نیاز این جایگاه‌ها نیز به اندازه کافی تامین شده و مخازن آن‌ها پر شده و تمام جایگاه‌های سوخت استان، سوخت کافی داشته و فعال هستند.

حبیبی در خصوص تامین گاز مایع افزود: 4 تاسیسات موجود در سطح استان را دیروز پایش کرده و هماهنگی‌های لازم انجام شده و کپسول گاز مایع به اندازه کافی به خُرده‌فروشی‌ها تحویل داده شده و هم‌اکنون 4 تاسیسات گاز مایع استان فعال و برقرار هستند و خدمات لازم را به مردم ارائه می‌دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: علی‌رغم اینکه آغاز به کار ادارات از ساعت 9 صبح اعلام شده بود اما همکاران این شرکت، امروز فعالیت خود را مانند روزهای عادی از ساعت 7:30 با تمام توان و قوا آغاز کردند و انبار نفت نیز از ساعت 6 صبح با ناوگان حمل‌ونقل خود فعال بوده و سوخت‌رسانی را از سر گرفته است.

وی افزود: راه‌های اصلی استان باز بوده و سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها نیز مشکلی ندارد و خوشبختانه علی‌رغم بارش برف سنگین در مناطق مختلف استان، شرایط سوخت‌رسانی کاملاً طبیعی است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر