logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۵۰۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت قدرشناسی از مجاهدت‌های مدافعان حرم است

گرامیداشت-یاد-و-خاطره-شهدای-مقاومت-قدرشناسی-از-مجاهدت‌های-مدافعان-حرم-است-
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت قدرشناسی از مجاهدت‌های مدافعان حرم است

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت استان زنجان، باتسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهارداشت: این بانوی بزرگ اسلام  بانوی،ادب،صبر و شهیدپرور بودند که نقش ماندگاری در دفاع از حریم ائمه اطهار(ع) داشتند.

وی ادامه داد: رزمندگان استان زنجان از دوران انقلاب و در دفاع مقدس در تمام صحنه‌ها، سختی‌ها، دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان پیشقدم بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این گردهمایی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت برگزار شده و دارای این پیام است که ما هرگز شهدا را فراموش نکرده و برای قدردانی و قدرشناسی حماسه، مجاهدت‌ها و میثاق با شهدا به ویژه سردار سلیمانی در این اجتماع گرد هم آمده‌ایم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی هزاران برنامه توسط بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت و مساجد در زنجان برگزار شد.

سردار کرمی ادامه داد: سردار سلیمانی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای نجات مسلمانان جهان که توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا نابود می‌شدند پرچم اسلام را به دست گرفت.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی با توکل به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار(ع) و تکیه بر مردم و جوانان بسیج جهان اسلام را تشکیل داده و دشمن را مجبور به شکست کرد. 

این مسئول بیان داشت: عزت و شهادت را خداوند متعال نصیب سردار دل‌ها کرده و مردم نیز برای گرامیداشت یاد و خاطره این شهید در دومین سالگرد ایشان سنگ تمام گذاشتند همانگونه که هزاران نفر در مراسم تشییع این شهید حضور یافتند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر