logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۵۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

حکم شهردار زنجان در هفته جاری صادر می‌شود/ عملیات اجرای دور برگردان گلشهر، یک ماه جلوتر از برنامه زمانبندی است

حکم-شهردار-زنجان-در-هفته-جاری-صادر-می‌شود-عملیات-اجرای-دور-برگردان-گلشهر،-یک-ماه-جلوتر-از-برنامه-زمانبندی-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: طبق اعلام مسئولان وزارت کشور، حکم علیرضا فیروزفر (شهردار منتخب زنجان) طی هفته جاری صادر می‌شود.

منصور مرادلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در خصوص صدور حکم شهردار زنجان اظهار داشت: طی صحبتی که اواخر هفته گذشته با مسئولان وزارت کشور داشتیم، قول دادند که حکم شهردار زنجان طی هفته جاری صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام استعلامات لازم برای شهردار منتخب زنجان انجام شده است، خاطرنشان کرد: طبق اعلام وزارت کشور، پیش‌نویس حکم شهردار نیز جهت امضای وزیر کشور آماده شده و این حکم طی هفته جاری امضا و صادر خواهد شد.

مرادلو با بیان اینکه طی پیگیری‌های انجام‌شده، مسئولان استانداری زنجان نیز ضمن تایید این موضوع، خبرهای خوشی از صدور حکم شهردار زنجان دادند، افزود: طبق قول‌های داده شده، صدور حکم شهردار زنجان طی هفته جاری، قطعی است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه مشکلی در صدور حکم شهردار زنجان وجود ندارد، تصریح کرد: یک ماه است که شهردار زنجان انتخاب و جهت صدور حکم به وزارت کشور معرفی شده و تاکنون نیز هیچ اعلامی مبنی بر عدم تایید ایشان به شورای شهر زنجان واصل نشده است.

وی گفت: مصاحبه با خود شهردار منتخب زنجان نیز در وزارت کشور انجام شده و خبرهای خوشی از صدور حکم شهردار داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص آخرین وضعیت یوترن (دوربرگردان پل گلشهر) نیز گفت: شورا و شهرداری با جدیت، پیگیر این موضوع هستند و به همین دلیل، عملیات اجرایی دوربرگردان گلشهر، بیش از یک ماه از برنامه زمانبندی پیش است.

وی با بیان اینکه قرار بود باندهای شمالی و جنوبی دوربرگردان گلشهر مسدود شود، اظهار داشت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و پیگیری شورا و شهرداری با کسب اجازه از مالکان زمین‌های اطراف، محور برای تردد خودروها آسفالت شد که حرکت و اقدام بزرگی بود.

مرادلو با بیان اینکه با این کار، تردد شهروندان در این مسیر با مشکل مواجه نشده است، خاطرنشان کرد: از طرف دیگر، پیمانکار پروژه نیز با تلاش شبانه‌روزی خود در حال بتن‌ریزی دوربرگردان است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی یوترن گلشهر با جدیت و اصرار شورا و شهرداری و تلاش شبانه‌روزی پیمانکار در حال انجام است، افزود: این مسیر بعد از اتمام عملیات اجرایی تا قبل از عید نوروز جهت استفاده عموم مردم، بازگشایی می‌شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر