logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۵۰۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خبرداد

برگزاری بزرگداشت مقام هنری جمال شورجه در زنجان/ داوری جشنواره هنرهای تجسمی زنجان به پایان رسید

برگزاری-بزرگداشت-مقام-هنری-جمال-شورجه-در-زنجان-داوری-جشنواره-هنرهای-تجسمی-زنجان-به-پایان-رسید
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بزرگداشت مقام هنری جمال شورجه با حضور هنرمندان و کارگردانان مطرح کشور در زنجان برگزار می‌شود.

ابراهیم قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برگزاری برنامه بزرگداشت مقام هنری جمال شورجه کارگردان مطرح کشوری در زنجان، اظهار داشت: این برنامه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با حضور کارگردانان مطرح کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه در شورای فرهنگ عمومی به تصویب رسیده است، افزود: رایزنی‌های لازم با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تعیین زمان برگزاری انجام شده است.

این مسئول از اتمام داوری آثار یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی زنجان در روز پنج‌شنبه خبرداد و گفت: اختتامیه این جشنواره با برگزاری جلسه شورای سیاستگذاری مشخص می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از ارسال 450 اثر به یازدهمین جشنواره هنرهای تجسیمی زنجان خبرداد و گفت: مسعود شجاعی طباطبایی، موسی حسینعلی، رحمان پرچگانی، اعظم ولی قیداری، علی چراغی، رضا نجفلو و ابراهیم عسگری آثار این جشنواره را داوری کردند.

قاسمی یادآور شد: یازدهمین جشنواره‌های هنرهای تجسمی زنجان با هدف شناسایی هنرمندان فعال، ارتقای ارتباط با هنرمندان و ایجاد بستر برای بروز خلاقیت‌های هنری این قشر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آزمون‌های قرآنی نیز در اسفند ماه برگزار می‌شود، افزود: هنوز دستورالعمل اجرایی این آزمون‌ها به استان‌ها ارائه نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر