logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۵۰۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان:

آمادگی راهداران برای بارش‌های احتمالی در جاده‌های زنجان

آمادگی-راهداران-برای-بارش‌های-احتمالی-در-جاده‌های-زنجان
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: رانندگان برای عبور از محورهای کوهستانی حتما به زنجیرچرخ مجهز باشند چرا که در حال حاضر برخی از محورها با لغزندگی و مه آلودگی مواجه است.

جواد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: در حال حاضر به دلیل حضور راهداران در جاده‌های استان زنجان و انجام عملیات زمستانی مشکلی در جاده‌ها و محورهای استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه رانندگان برای عبور از محورهای کوهستانی حتما به زنجیرچرخ مجهز باشند، افزود: در حال حاضر برخی از محورها با لغزندگی و مه آلودگی مواجه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: آمار راه‌های روستایی مسدود هنوز مشخص نیست اما تعداد این روستاها به دلیل انجام عملیات راهداری کم بوده و تا ظهر در این زمینه اطلاع رسانی می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان بیان داشت: در حال حاضر در برخی محورها از جمله آزاد راه زنجان- قزوین، جاده ترانزیت این محور، آزاد راه زنجان- تبریز و محور زنجان- نیک پی و زنجان- تخت سلیمان شاهد کولاک مقطعی هستیم اما تردد روان است.

یوسفی با اشاره به فعالیت همه راهدارخانه‌های استان زنجان، گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران از روز یکشنبه راهداران در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی برضرورت توجه به اطلاعات راه‌ها برای عبور از محورهای استان زنجان تاکید کرد و گفت: رانندگان حتما به تجهیزات زمستانی مجهز باشند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر