logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۴۹۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

روایت مادری با نقد و بررسی کتاب «انتهای بن‌بست دوم» در زنجان برگزار می‌شود

روایت-مادری-با-نقد-و-بررسی-کتاب-«انتهای-بن‌بست-دوم»-در-زنجان-برگزار-می‌شود
سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت‌شده از زبان مادران شهدا با عنوان «روایت مادری» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان، سلسله نشست‌های هفتگی نقد و بررسی کتاب‌های روایت‌شده از زبان مادران شهدا با عنوان «روایت مادری» در زنجان برگزار می‌شود.

در این نشست که روز یکشنبه (26 دی) برگزار می‌شود، کتاب «انتهای بن‌بست دوم» زندگی‌نامه فاطمه جزءپناهی (مادر غواص شهید عباس منتخبی) مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

این سلسله نشست‌ها با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص استفاده از زلال قریحه شاعران در پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت توسط اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان برگزار می‌شود.

بر این اساس، کتاب «انتهای بن‌بست دوم» نوشته مهسا سیفی از انتشارات مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در روز یکشنبه ۲۶ دی در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان در نشست «روایت مادری» مورد نقد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ادامه این مراسم از مادران و خانواده‌های شهدا تجلیل به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پلتفرم اسکای‌روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/nahaad/mahafel در این نشست حضور پیدا کنند.

همچنین این برنامه به‌صورت زنده از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی iranpl.ir و صفحه اینستاگرام نهاد به نشانی @iranlibraries و صفحه آپارات نهاد به نشانی www.aparat.com/iranpl  نیز پخش خواهد شد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر