logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۴۹۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

افکار و اندیشه‌های سکولار برخی مجامع علمی و مدیران از دلایل اصلی مشکلات کشور است

افکار-و-اندیشه‌های-سکولار-برخی-مجامع-علمی-و-مدیران-از-دلایل-اصلی-مشکلات-کشور-است
امام جمعه خرمدره با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اسلامی بودن انقلاب گفت: افکار و اندیشه‌های سکولار برخی مجامع علمی و برخی مدیران، یکی از دلایل اصلی مشکلات موجود در کشور است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره اظهار داشت: دیدار طالبان با احمد مسعود و برخی مخالفان دیگر طالبان، زمینه‌ساز تشکیل دولت فراگیر مردمی در افغانستان است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل دولت فراگیر ضمن تامین امنیت در افغانستان به معنای تامین منافع ایران هم هست.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اسلامی بودن انقلاب گفت: افکار و اندیشه‌های سکولار برخی مجامع علمی و برخی مدیران، یکی از دلایل اصلی مشکلات موجود در کشور است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به هجمه‌های صورت‌گرفته علیه مرحوم علامه مصباح یزدی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، دشمن به دنبال برجسته‌سازی افراد کوچک و کم‌ظرفیت است و بر همین اساس با درک جایگاه و تاثیرگذاری علامه مصباح در صدد ترور شخصیت آن بزرگوار حتی بعد از رحلت هستند.

وی افزود: اصلی‌ترین هدف تخریب شخصیت علامه مصباح یزدی، سکولاریزه کردن کشور است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور اظهار داشت: علامه مصباح یزدی، نظریه‌پرداز اسلامیت نظام است و تخریب‌کنندگان غربگرای شخصیت ایشان می‌دانند که ترویج افکار روشن ایشان و عملیاتی‌سازی آن موجب درک شیرینی واقعی انقلاب اسلامی خواهد بود و این چیزی نیست که دشمن به دنبال آن باشد.

امام جمعه خرمدره در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: حفظ استقلال کشور، یک اصل غیر قابل تغییر است.

وی ابراز کرد: نگرانی برخی غربگراها از افزایش تعامل با شرق از جمله چین و روسیه در جهت به چالش کشیدن فضای مذاکرات و تامین منافع غربی‌هاست.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور اظهار داشت: غربگراها در حالی نگران استقلال کشور و اصل «نه شرقی و نه غربی» هستند که کارنامه سیاه آن‌ها پُر از خیانت و خباثت علیه ایران اسلامی است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر