logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۴۹۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

غیرت دینی مردم ایران سد راه توطئه‌های استکبار جهانی است/ ضرورت تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا در جامعه

غیرت-دینی-مردم-ایران-سد-راه-توطئه‌های-استکبار-جهانی-است-ضرورت-تجلیل-از-مقام-مادران-و-همسران-شهدا-در-جامعه
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: داشتن غیرت دینی در نظام اسلامی سد راه توطئه‌های دشمنان، منافقین و استکبار جهانی بوده و بایکوت سیاسی و محاصره اقتصادی و تحریم‌ها را خنثی کرده است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت وحدت در جامعه، اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی همگان بر یک کشتی سوار هستیم و امروز با وجود سلایق مختلف در کشور، نیازمند وحدت هستیم.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی از گذشته وجود داشته و امروزه هم در تحریم دارو و واکسن شاهد آن هستیم، افزود: اختلاف سلیقه‌ها در هر جامعه‌ای طبیعی است اما نباید این موضوع وحدت را نشانه رود.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری به مناسبت قیام ۱۹ دی مردم قم، بیان داشت: داشتن غیرت دینی در این بیانات مورد تاکید مقام معظم رهبری بود چرا که همواره در طول دوران انقلاب اسلامی، غیرت دینی مردم موجب استمرار حیات انقلاب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: داشتن غیرت دینی در نظام اسلامی سد راه توطئه‌های دشمنان، منافقین و استکبار جهانی بوده و بایکوت سیاسی و محاصره اقتصادی و تحریم‌ها را خنثی کرده است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دشمن غیرت دینی مردم را نشانه رفته و با تهاجم فرهنگی درصدد کمرنگ کردن این مقوله است، افزود: دشمن در فضای مجازی، جنگ نرم و تبلیغات گسترده علیه ارزش‌های انقلابی و دینی می‌خواهد غیرت دینی مردم ایران را کمرنگ کند.

وی با اشاره به ۲۶ دی ماه به عنوان سالروز فرار شاه از ایران، بیان داشت: شاه به برکت استقامت مردم در برابر ظلم و ستم نظام شاهنشاهی مجبور به ترک ایران شد.

خطیب جمعه زنجان با یادآوری ایام سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا، گفت: شهدا در دامان مادر تربیت شده و قدر و منزلت یافتند که باید قدردان این قشر بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر